آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ثبت شرکت هولدینگ چه شرایطی دارد؟

افزودن به علاقه مندی
بنا بر تعریفی شرکت هلدینگ شرکتی است که یک یا چند شرکت دیگر را کنترل می نماید . همچنین از شرکتهای هلدینگ با عناوین دیگری یاد شده است :عناوینی مانند: ( شرکت مادر، شرکت دارنده، شرکت کنترل کننده، شرکت مالک ، شرکت صاحب سهم ، شرکت اصلی ) که تعاریفی از مهمترین آنها ارائه می شود


شرکت مادر به معنای شرکتی که از طریق داشتن مالکیت سهام فعالیت های شرکت های دیگر را کنترل می کند ، همچنین شرکت مادر می تواند شرکتی کنترل کننده باشد. که دارای فرعیهای متعدد بوده و خود دارای فعالیت تجاری نمی باشد،ازاین نوع شرکت به عنوان شرکت دارنده نیز یاد شده است ، شرکت دارنده شرکتی می باشد که خود دارای فعالیت تجاری نیست و تنها با هدف خرید سهام قابل کنترل ( بیش از ۵۰% سهام ) یک یا چند شرکت دیگر و کنترل شرکتهای دیگر تاسیس می شود یکی از تعابیر دیگر که برای شرکت هولدینگ استفاده شده است شرکت کنترل کننده می باشد که از آن به عنوان شرکتی یاد شده است که که یک یا چند کمپانی ومؤسسه دیگر را تحت تملک یا کنترل خود دارند و یا می توان گفت که شرکت کنترل کننده شرکتی است که سهام سایر شرکت ها را به منظور کنترل آنها خریداری می کند، اگر شرکت سهام سایر شرکتها را به منظوری غیر از کنترل آنها خریداری کند، شرکت کنترل کننده نیست بلکه شرکت سرمایه گذاری کننده می باشد. توجه داشته باشید که در اینجا به یکی از مهمترین وجوه تمایز شرکت سرمایه گذاری و شرکت هولدینگ (کنترل کننده ) اشاره شد.


اطلاعات تماس:
2188888273
2188882588
https://www.kiasabt.com
info@kiasabt.com
تهران ولیعصر ، بالاتر از ونک ، کوچه شریفی ، پلاک 55 ، واحد 13


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی