آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ثبت شرکت در ترکمنستان

افزودن به علاقه مندی
معرفی ترکمنستان
ترکمنستان با مساحت 488.100 کیلومتر مربع پنجاه و دومین کشور بزرگ جهان است. این کشور از جنوب با افغانستان و ایران،از شمال با ازبکستان و قزاقستان و از باختر با دریای خزر و از طریق دریای خزر با کشورهای جمهوری آذربایجان و روسیه همسایه است.
نام ترکمستان از دو بخش "ترکمن"و "ستان" تشکیل شده است که به معنای "سرزمین ترکمن ها" است .اکثر مردم این کشور از قوم ترکمن هستند و به زبان ترکمنی صحبت می کنند. قالی بافی از صنایع دستی مهم ترکمنستان است.


شغل بیشتر مردم ترکمنستان کشاورزی و دام پروری است.این کشور از نظر تولید پنبه در جهان معروف است. در طی سال های اخیر، امور مربوط به پرورش کرم ابریشم وهمچنین تولید گندم در ترکمنستان توسعه ی قابل توجهی یافته است.همچنین مواد پرارزشی نظیر میرابیلیت،ذخایر نمک های طبیعی براهمیت این سرزمین افزوده است.
مزیت های سرمایه گذاری در ترکمستان
ترکمنستان در فهرست پنج کشور بزرگ تولیدکننده گاز طبیعی و چهار کشور تولید کننده نفت جهان قرار دارد که این منابع را به کشورهای مختلف از جمله ایران صادر می کند. (خط آهن ترکمنستان به شهر سرخش ( در شمال خاوری ایران) متصل است و از آنجا تا بندر عباس امتداد دارد).
رشد اقتصادی این کشور در سال 2007 بر اساس آمار صندوق بین المللی پول حدود 11.5% بوده است که آن را جزو کشورهای دارای رشد اقتصادی بالا می سازد.پنبه،پارچه های نخی،پوست،قالی از جمله سایر کالاهایی هستند که این کشور به کشورهای دیگر جهان صادر می کند.
کشور ترکمنستان،از بهترین کشورهای همسایه برای ثبت شرکت هم برای اتباع خارجی و هم برای سرمایه گذاران داخلی است که از نظر قانونی و حمایتی در شرایط خوبی قرار دارد.با گسترش تجارت بین الملل و با توجه به مزیت های قابل توجه موجود، این منطقه موقعیت ممتازی برای جلب و جذب سرمایه گذاری های بین المللی دارد که چشم انداز روشنی را برای سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی سودآور و قابل رقابت در عرصه ی جهانی پدیدار می سازد.
قوانین ثبت شرکت در ترکمنستان:
قانون ترکمنستان در خصوص سرمایه گذاری خارجی، بدنه های (مبانی) حقوقی فعالیت سرمایه گذاران و شرکت های خارجی با سرمایه های خارجی در ترکمنستان را تعیین می کند و جذب و استفاده مؤثر از سرمایه گذاری خارجی در ترکمنستان را دنبال می کند.در ذیل،به ذکر این قوانین می پردازیم.
ماده 1: مفاهیم اصلی بکار رفته در قانون حاضر
آدرس: خیابان ولیعصر، تقاطع نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 90
سایت: companyregister.ir
تلفن: 42143-021
ایمیل: info@companyregister.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی