آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ثبت شرکت در اروپا - ثبت شرکت در انگلیستان | ثبت شرکت در انگلیس

افزودن به علاقه مندی
ثبت شرکت در انگلستان و ثبت شرکت بین المللی:
انگلستان یکی از مهد های بزرگ اقتصادی دنیا یکی از مناسبترین کشور ها برای عبور از تحریم های اقتصادی به شمار میرود. گسترش سرمایه گذاری روز افزون شرکت های بزرگ دنیا در انگلیس به حدی است که کمتر شرکتی است که دست کم یک شعبه در انگلستان نداشته باشد. امروزه شرکتهای متوسط و نوپا، با راهکارهای نوین، سهم بیشتری از بازار را هدف قرار دادند. بسیاری از شرکتهای ایرانی برای ادامه و پیشبرد اهداف خود و ارتقاء آنها، به یک ماهیت حقوقی در اروپا نیاز دارند. از این رو ثبت شرکت بین المللی و همچنین اجاره ی دفاتر مجازی در اروپا هر دو دروازه ی کسب این ماهیت حقوقی به شمار می روند. از این رو مجموعه ی رایان نت در نظر دارد تا با در اختیار گذاشتن تجربیات خود در این زمینه، این مسیر را برای شرکت های ایرانی در انگلیس هموار کند.

تسهیل دریافت اقامت انگلستان:
انگلستان کشور بسیار غنی و یکی از قدرت های اقتصادی دنیاست. دریافت اقامت انگلستان از راه سرمایه گذاری یکی از دشوار ترین کارهاست. به منظور این امر می توان از روش های متعددی استفاده نمود از جمله ی آنها سرمایه گذاری است. شرکت ما می تواند در این زمینه شما را تا در یافت اقامت خود همراهی کند. برای دریافت مشاوره در خصوص سفر به انگلستان و دریافت ویزا و سپس اقامت دائم انگلستان با ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما با استفاده از روش های سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان مشاوره های لازم را در خصوص اخذ اقامت انگلستان به شما می دهند.

دفتر کار مجازی درخارج از کشور:
دفتر کار مجازی مفهومی جهانی است که علاوه بر دارا بودن امکانات یک دفتر واقعی، هزینه های اجاره ی یک دفتر فیزیکی را کاهش می دهد. همچنین در دنیای امروز دست کم نیمی از کار های مرتبط با هر کسب و کاری خارج از دفاتر آن شرکت انجام می شود، لذا هزینه های اجاره ی یک دفتر فیزیکی کاری چندان منطقی به نظر نمی رسد. از این رو دفاتر مجازی یک راه حل قطعی برای این منظور به حساب می آیند اگر در صدد راه اندازی شعبه ای از شرکت خود در خارج از کشور هستید، بسته های پیشنهادی دفاتر کار مجازی در اروپا، آمریکا، انگلستان، استرالیا، کانادا، هند و دیگر نقاط جهان می توانند به گسترش ارتباطات و اعتبارات شما در دنیا کمک کنند.

افتتاح حساب بانکی بین المللی، مستر کارت فیزیکی:
حساب بانکی یکی از اولین گامهای مهم برای ورود به عرصه ی جهانی بازار کار است. اما بانک های اروپایی و آمریکایی قوانین بسیار دشواری برای افتتاح حساب بانکی بدون حضور در بانک وضع کرده اند لذا مجموعه ی رایان نت با بهره گیری از ارتباطات اروپایی خود قصد دارد تا این راه را برای شرکت ها و اشخاص حقوقی و حقیقی هموار کند. از این رو شما می توانید برای دریافت حساب بانکی بین المللی خود در یکی از بانک های معتبر انگلستان از طرف ما اقدام کنید. همچنین می توانید برای مبادلات مالی خود از راهکار های جایگزین شرکت ما نیز بهره ببرید. از جمله ی این راهکار ها می توان به دریافت مستر کارت فیزیکی از انگلستان و دریافت درگاه آنلاین پرداخت بین المللی اشاره نمود.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی