آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ثبت شرکت تولیدی

افزودن به علاقه مندی
همان طور که از نام شرکت های تولیدی پیداست ، شرکت های تولیدی به شرکت هایی گفته می شود که حیطه فعالیت آن ها در زمینه " تولید " باشد. تولید در فرهنگ فارسی معین به معنای پدید آوردن ، ایجاد کردن ، ساختن و خلق کردن آمده است و به سلسله اقداماتی اطلاق می شود که برای تبدیل منابع به کالاهای مورد نیاز صورت می گیرد.
شرکت های تولیدی، در رونق بخشیدن به حرکت کشور، تحقق اهداف عدالت و پیشرفت، بالا بردن قدرت خرید مردم، جذب سرمایه های بی هدف و سرگردان، تحکم پیشرفت همه جانبه، مستحکم کردن اقتصاد داخلی و... نقش حائز اهمیتی را ایفا می کنند.
ثبت شرکت تولیدی
متقاضیان محترم ثبت شرکت تولیدی، می توانند شرکت خود را در قالب سهامی خاص و یا بامسئولیت محدود به ثبت برسانند. هر گاه دو یا چند نفر بخواهند یک شرکت تشکیل دهند که در آن هر یک از شرکا به میزان سرمایه خود مسئولیت داشته باشند باید یک شرکت سهامی خاص به ثبت برسانند و چنانچه دو یا چند نفر بخواهند شرکتی تاسیس کنند که بار مسئولیت زیادی برای آن ها نداشته باشد باید شرکت خود را در قالب با مسئولیت محدود به ثبت برسانند.
مسئولیت شرکا در شرکت با مسئولیت محدود، محدود به سرمایه آنان می باشد و در برابر قروض و تعهدات شرکت مسئولیتی زاید بر آنچه پرداخته اند ندارند.

تماس بگیرید:
میدان ونک، تقاطع ملاصدرا و کردستان، بن بست فرشید، پلاک 8، واحد 4
دفتر مرکزی: 02188880006
sabtkara@gmail.com
http://kararegister.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ثبت و رتبه بندی شرکتها