آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تولید میزبندی آزمایشگاهی در انواع مختلف در شرکت بایرمن

افزودن به علاقه مندی
شرکت بایرمن تولید کننده مدرنترین تجهیزات آزمایشگاهی با تولید یکی از استانداردترین تجهیزات آزمایشگاهی نظیر میزبندی آزمایشگاهی در خدمت مشتریان خود میباشد. این شرکت با طراحی و ساخت انواع میزبندی آزمایشگاهی نظیر میز بندی آزمایشگاهی یکطرفه و میز بندی آزمایشگاهی دو طرفه یا میز وسط یکی از ملزومات ضروری هر آزمایشگاه را تولید و در اختیار مراکز آزمایشگاهی، پژوهشی، صنعتی، کارگاهی و... قرار میدهد. در ساخت کلیه تجهیزات آزمایشکاهی این شرکت از بهترین مواد اولیه خارجی و ایرانی استفاده شده که با مقرون به صرفه ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار میگیرند.
حصول اطمینان از ایمنی محیط کار و وسایلی که در اختیار کاربر قرار میگیرد علاوه بر تضمین سلامت کادر آزمایشگاه موجب افزایش صحت آزمایش هایی میشود که در آن محیط انجام میشود.شرکت بایرمن علاوه بر ساخت میزبندی آزمایشگاهی ساخت دیگر تجهیزات آزمایشگاهی نظیر سکوبندی آزمایشگاهی، میز توزین، انواع هود آزمایشگاهی، انواع سینک آزمایشگاهی، انواع کمد آزمایشگاهی و... را نیز در دستور کار خود دارد.
برای مشاهده انواع طرحهای میزبندی آزمایشگاهی و سفارش میزبندی آزمایشگاهی مورد نیاز خود همچنین استعلام قیمت میتوانید با شماره های شرکت بایرمن تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تجهیزات پزشکی - آزمایشگاهی