آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تولید ظروف یکبار مصرف

افزودن به علاقه مندی
ایـران طی دهه ی گذشته تفاوتهای چشمگیری در صنعت بسته بندی تجربه کرده است. علی رغم برخی مشکلات ریز و درشت، روندهای مشـاهده شده نشان از سرعت اوج گیری گرایش به محصولات بسته بندی شده از طرف مصرف کننده است. به بیان دیگر این روزها تاثیرات بسته بندی بر زندگی روزمره مردم کاملا قابل لمس است. و امروزه بسته بندی فقط مختص نگه داری محصولات به حساب نمی آید و باعث جلوه و اصالت بیشتر محصولات میگردد. خدمات بسته بندی و وکیوم فرمینگ الوان پلاست در زمینه تولید ظروف بسته بندی اختصاصی با مواد PETوPVC وPS همراه با تولید کنندگان صنایع مواد غذایی ،دارویی ،بهداشتی و…. فعالیت دارد.
این شرکت در زمینه تولید انواع مختلف بسته بندی به روشهای وکیوم فرمینگ و ترموفرمینگ وانواع پرسها و دستگاههای برش و جوش مشغول به کار می باشد .
خدمات بسته بندی و وکیوم فرمینگ الوان پلاست با نگاهی نو به بسته بندی محصولات شما جلوه ای متفاوت برای محصولات شما به ارمغان می آورد.خدمات بسته بندی و وکیوم فرمینگ الوان پلاست آماده همکاری واستفاده از نظرات شما در زمینه ی بسته بندی محصولات مختلف می باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی