آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تور کنیا نوروز 97

افزودن به علاقه مندی
برنامه روز شمار تور کنیا فصل سفر:

روز اول : حرکت از فرودگاه امام با پرواز قطر ساعت ۵:۳۵ صبح، ورود به کنیا فرودگاه نایروبی ساعت ۱۴:۳۵، حرکت به سمت هتل و اقامت.

روز دوم: پس از صبحانه حرکت به سمت پارک ملی آمبوسلی و رسیدن به پارک ساعت ۱۲:۰۰، اقامت در لوژ ۵ ستاره سوپا و سپس صرف نهار، ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ اولین گشت پارک ملی برای دیدن حیات وحش پارک.

روز سوم: پس از صبحانه گشت کامل سافاری در پارک ملی و دیدن بزرگترین فیل های دنیا و همچنین نمای زیبای قله کلیمانجارو، بازدید از دریاچه آمبوسلی و حیات وحش بینظیر آن، بازگشت به محل اقامت و صرف غذا و استراحت.

روز چهارم: پس از صبحانه گشت صبحگاهی در پارک ملی و سپس خروج از پارک و راهی شدن به سمت دریاچه نیواشا، بعد از ظهر رسیدن به دریاچه و اقامت در لوژ ۵ ستاره سوپا، گشت اطراف دریاچه تا غروب و استفاده از آرامش و سکوت دریاچه.

روز پنجم: برنامه قایق سواری روی دریاچه نایواشا، تماشای پرندگان دریاچه، اسب های آبی، عقاب های ماهیگیر، همچنین بازدید و پیاده روی در جزایر دریاچه نایواشا و تماشای حیات وحش آن، بعد از ظهر تایم آزاد کنار دریاچه و استفاده از امکانات لوژ سوپا.

روز ششم بعد از صبحانه حرکت به سمت پارک ملی ماسایی مارا، گشت عصرگاهی در پارک ملی بی همتای ماسایی مارا و بازدید از حیات وحش بی نظیر آن، اقامت و استراحت در کمپ.

روز هفتم: گشت کامل روزانه پارک ملی ماسایی مارا شامل بازدید از رودخانه مارا، رودخانه اسب های آبی و کروکدیل ها در مرز کنیا و تانزانیا، مشاهده گله های بزرگ گورخر و انواع گونه های متنوع زیستی، اقامت و استراحت در کمپ.

روز هشتم: گشت صبحگاهی در پارک ملی ماسایی، بازدید از قبیله معروف ماسایی و آشنایی با فرهنگ مردم بومی این منطقه، حرکت به سمت نایروبی و در بین راه توقف در نقطه ای مشرف بر دره ریفت ولی و عکاسی از چشم ان، رسیدن به نایروبی، اقامت و استراحت در ریزورت.

روز نهم: گشت شهرگردی نایروبی تا ظهر و خرید سوغاتی، سپس حرکت به سمت فرودگاه ساعت ۱۴:۰۰ و پرواز به سمت ایران ساعت ۱۷:۵۵٫

روز دهم: رسیدن به تهران ساعت ۰۴:۲۵ دقیقه بامداد و اتمام تور کنیا.

اگر شما هم قصد سفر و گردش با تورهای گردشگری به کنیا را دارید ، خوب است اطلاعات عمومی در مورد این کشور داشته باشید

کنیا یک کشور آفریقایی در شرق آفریقا است ، پایتخت آن شهر نایروبی است و مومباسا، کیسومو و ناکورو نیز جز شهرهای مهم آن اند و کنیا کلا دارای ۸ استان است

اکثر مردم کنیا مسحی اند ، و اندکی نیز مسلمان ، از لحاظ سیاسی دروان طولانی را نیز ممورد استعمار سایر کشورها بوده است.

کنیا دارای آب و هوایی معتدل است در برخی مناطق ساحلی هوا گرم و مرطوب و در مناطق شمالی و شمال شرقی بسیار خشک و گرم است. در گرم ترین فصل مهاجرت میلیونها جانور وحشی رخ می دهد که صحنه مورد علاقه فیلم سازان است .

کنیا دارای مردمانی با فرهنگهای متفاوت است ، نوع پوشش نیز متفاوت است ، و لباس مردمان بومی به وفور دیده میشود ، از جمله جنگجویان ماسای

اگر می خواهید به کنیا سفر کنید خود را برای مشاهده از نزدیک شیرها و فیل های بزرگ آماده کنید ! مشاهده مردمان ماسایی نیز که فرهنگ باستانی خود را حفظ کرده اند شاید جالب باشد ، مشاهده دریاچه ای مملو از فلامینگوهای صورتی را نیز از دست ندهید.

مهمترین ویژگی کنیا حیات وحش آن است که برای افرادی که دنبال ماجراجویی در طبیعت اند حتما جالب خواهد بود

توپوگرافیکی، کنیا خیره کننده است ، زفتن به لب ساحل و قدم زدن در خیابانهای قدیمی پایتخت کنیا نیز جالب خواهد بود ،در برخی از مناطق کنیا نیز غواصی رواج دارد

جاذبه های اصلی کنیا در دو شهر مومباسا و نایروبی است .

کنیا با داشتن ۵۹ منطقه حفاظت شده منبع غنی از حیات وحش است. در ادامه برترین مناطق گردشگری کنیا توضیح داده خواهد شد که مطمئنا برای شما جذاب خواهد بود پس با ما همراه باشید


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی