آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تور مالدیو

افزودن به علاقه مندی
مالدیو، در زبان محلی خود یعنی Dhivehi با نام Dhivehi Raajje نامیده می شود. مجمع الجزایر مالدیو از 1.192 جزیره مرجانی که در 26 گروه جزیره زنجیره ای طبیعی مرجانی در اقیانوس هند دسته بندی شده اند. این جزایر در جنوب و جنوب غربی هند و در غرب سریلانکا قرار دارند. هیچ جزیره مرجانی بیش از 1.8 متر بالاتر از سطح دریا نیست.

تنها 192 جزیره مسکونی دارد که جمعیت ساکن در آنها به 300،000 نفر می رسد. بقیه جزایر دست نخورده باقی ماندند، جز بیش از 100 جزیره که به توسعه بازار گردشگری اختصاص یافته اند.

با داشتن دریایی بسیار زیبا که اطراف جزیره ها را محاصره کرده است و ساحل های شنی سفید، مالدیو ها به عنوان یک بهشت گرمسیری توسط شرکت های مسافرتی به مسافران معرفی شده است. تور مالدیو تا اوائل دهه 1970 عمدتا برای گردشگران و توریست ها ناشناخته بوده است.

اقتصاد مالدیو به گردشگری و ماهیگیری وابسته است. گردشگری در حدود 28 درصد از تولید ناخالص داخلی مالدیو را تامین می کند. بیش از 90٪ درآمد دولت مالدیو از عوارض گمرکی کالاهای وارداتی و مالیات مربوط به گردشگری حاصل می شود.



این جزایر را برای یکبار هم که شده باید دید و متوجه شد که زمین چه چیزهای زیبایی برای عرضه به ما دارد...



آژانس مسافرتی سام سیر، به جرات یکی از اولین آژانس های ارائه دهنده تور مالدیو به صورت مستقیم و بی واسطه به این مقصد رویایی و سراسر آرامش می باشد. همکاران ما در بخش فروش تور خارجی، با داشتن اطلاعات قوی در زمینه هتل های مالدیو و پروازهای موجود به سمت این کشور و همینطور داشتن نرخ های رقابتی و اجرای تورهای با کیفیت در این مسیر، می توانند شما را در این سفر همراهی کنند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی