آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تور استرالیا

افزودن به علاقه مندی
خدمات فصل سفر در تور استرالیا :
اخذ ویزای استرالیا ،گشتهای کامل در هر شهر ،پروازهای داخل استرالیا ، بیمه مسافرتی ، گشت طبیعی ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت شهری با نهار ، پرواز رفت و برگشت ، اقامت در هتل ۵ ستاره همراه با صبحانه،ترانسفر زمینی،تور لیدر فارسی زبان در طول سفر ، در هر شهر گشت شهری همراه با تور لیدر و راهنمای محلی طبق برنامه تور

اطلاعات مربوط به تور و سفر استرالیا



تور استرالیا



لیست پیشنهادی فصل سفر جهت اقامت در هتل های محبوب استرالیا


SOFITEL/ SHERATON سیدنی
METROPOL ملبورن
HILTON SURFERS گلدگست
PARADISE گلدگست
Radisson Blu Plaza سیدنی
Grand Hyatt ملبورن
hilton سیدنی
شهرها و مکانهای اصلی جهت اقامت و گشت در سفر به استرالیا:

سیدنی

گلدکوست

ملبورن



تور استرالیا

برنامه های پیشنهادی فصل سفر برای سفر و تور استرالیا:

به طور کلی این موارد جز موارد اصلی بازدید و تور استرالیا هستند : صخره های مرجانی ، برج سیدنی استرالیا، چشمه های آلیس استرالیا، داروین، پل هار بور، پارک ملی سیدنی ، باغ وحش ملبورن، موزه ملبورن، موزه مهاجرت استرالیا، میدان فدراسیون استرالیا، موزه هنر های معاصر هیده استرالیا ، پارک ملی هاربور که در سال ۱۹۳۲ ساخته شده ، ساحل زیبای bondi و tamara

گشت کامل در ملبورن با بازدید از مکانهای : باغ پرشکوه و مجلل با زمینه تاریخی و جذاب ملبورن، جذابیت نظام کهن و تحولات مدرن ، ساختمان قدیمی گمرک ، گشت زنی در بازار ملکه ویکتوریا ، بازدیدی از خانه های تراسدار مزین به صنایع(هنرهای) دستی آهنی، میدان فدریشن ، بازدید از نمایشگاه سلطنتی royal exhibition building و خیابان flinders street station نماد ملبورن بزرگترین ایستگاه نیمکره جنوبی و پر رفت و امد ترین ایستگاه راه اهن دنیا بین جنگ جهانی اول و دوم.بازدید از فدراسیون ملبورن که مجموعه ای از موزه ها –گالری-مکان های توریستی جذاب است و شام در رستوران Attica یکی از ۵۰ رستوران معروف دنیا ، کلیسای سنت پاتریک و کلیسای پوول ، پیاده روی در کنار رودخانه یارا ، بازدید از باغ وحش رویال ملبورن ، موزه ملبورن

گشت کامل در گلدکست با بازدید از مکانهای : پارک محافظت شده Lone Pine Koala Sanctuary، ساختمان پارلمان ، پارکهای گیاه شناسی Botanical، Treasury Casino ، شهر چینی ها ،نهر Brekky ، چشم اندازهای زیبا ،صخره های مرجانی گلدکست ،ساحل پالم بیچ ( ساحل نخل ها ) ، surfer paradise (بهشت موج سواران) و شام در رستوران (گریل) استرالیایی و حمام آفتاب در ساحل برلی بیچ ، بازدید از ساحل مین بیچ و استفاده بازی های دریایی (کایت سواری)

گشت کامل سیدنی با بازدید از مکانهای : صخره های مرجانی استرالیا ( محل تولد سیدنی ) ، ساختمانهای شگفت انگیز قدیمی این شهر ، خانه اپرای سیدنی ، پل بندرگاه سیدنی ، سیاحتی در مرکز شهر ، the Town Hall ، the Sydney Entertainment Centre ، هلی کوپتر بر فراز سیدنی و بازدید از برج سیدنی و مراکز خرید و بزرگترین باغ وحش جهان ، کوهنوردی در کوه ابی از جاذبه های شهر سیدنی و دیدن از پارک المپیک سیدنی و تندیس کوروش کبیر ، تور پیاده روی درمنطقه rocks که اولین اقامت اروپایی در استرالیا بوده و قایق سواری در هاربور ، بازدید از باغ ۳۰ هکتاری royal botani که پارک علم و فن اوری است ، بازدید از مراکز خرید

در شب اول ژانویه بزرگترین آتش بازی ژانویه را در سیدنی تجربه نیز خواهید کرد .



مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی استرالیا :

اصل و ترجمه مدارک

۲ قطعه عكس رنگي ۳ * ۴ با زمینه سفيد تمام رخ

اصل پاسپورت با ۷ ماه اعتبار امضاء شده توسط صاحب گذرنامه +در هنگام ثبت نام، ارایه کپی پاسپورت مسافرین محترم برای اخذ بیمه مسافرتی الزامی است.

گواهی اشتغال به کار ترجمه شده (معرفي شغل مسافر در سربرگ محل كار/شركت) بصورت ترجمه شده با ذکر تاریخ شروع به کار،سمت،میزان حقوق.

برای شغل آزاد: جواز کسب، نام اتحادیه در جهت تائید جواز کسب، تمکن مالی به لاتین بالای ، ۱۰۰میلیون تومان گردش حساب ۳ ماه اخیر به لاتین بامهر ،اوراق بهادار ، سابقه کیفری ،گردش حساب ۶ ماه اخیر ،کارت پایان خدمت.

۲ نسخه ترجمه شناسنامه کودکان زیر ۱۸ سال.

حضور مسافرین در زمان تحویل مدارک به سفارت الزامی میباشد.

مسئولیت کنترل پاسپورت بعهده آژانس ثبت نام کننده و مسافر میباشد،کمیسیون کودک باتخت نصف بزرگسال وکودک بدون تخت بدون کمیسیون میباشد.

بیمه مسافرتی براي مسافرین بالاي ۶۰ سال اجباري می باشد.

ضمانت برگشت از سفر الزامیست.

گواهی اشتغال به تحصیل (براي دانشجویان و دانش آموزان) .

داشتن حداقل ۲ ویزاي شنگن .



راهنمای سفر و گردشگری جاذبه های استرالیا



تور استرالیا

تور استرالیا تابستان ۹۶، نوروز ۹۷ ، زمستان ۹۶

چنانچه قصد سفر به استرالیا را دارید نوشته زیر مطالعه آن برای شما مفید خواهد بود

قاره و جزیره استرالیا یک مکان منحصر به فرد با شهرهای ساحلی مدرن و از طرفی دارای برخی مکانهایی است که شما تصور می کنید زمان در انها توقف کرده و هیچ گونه پیشرفتی در این دهه ها نداشته اند . ساحل شرقی استرالیا جایی است که اکثر گردشگران را آنجا پیدا می کنید اما جاهای دور افتاده و دارای چشم انداز وحشی نیز مثل ساحل جنوبی استرالیا وجود دارد که کمتر مورد بازید واقع می شود .

شهر سیدنی یکی از جاذبه های توریستی اصلی استرالیا است. این شهر دوست داشتنی مجاور اقیانوس تصویری است از مردم استرالیا . دارای مناظر معروف مثل خانه اپرای سیدنی و پل بندرگاه آن است،حومه Bondi نیز دارای سواحل سرگرم کننده ای هستند.

جاذبه اصلی دیگر استرالیا شهر ملبورن است، یکی دیگر از شهرهای پر جنب و جوش با مقدار زیادی از چیزهایی برای دیدن و انجام دادن که گزینه های گشت و گذار در اطراف ملبورن شامل زمین معروف کریکت،باغ زیبای گیاه شناسی سلطنتی،گالری ملی ویکتوریااست و البته یک مرکز خرید عالی برای خریداران در بازار ویکتوریا یا بازار ملکه.

مکان های دیگر مورد علاقه و مشهور ساحل شرق استرالیا شهر بریزبن، سواحل بهشت، سد بزرگ ریف، جزیره شن و ماسه ای فریزر اند و البته شامل مناطق جذاب دیگری نیز است .

بسیاری از مکانهای ارزشمند استرالیا که برای بازدید وجود دارند در نقاط دور دورافتاده اند از جمله : شهر معروف آیرز راک و پارک ملی کاکادو.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تور خارجی