آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تور آفریقای جنوبی

افزودن به علاقه مندی
هر سال هزاران گردشگر به کیپ تاون می آیند تا ترکیب متمایزی از فرهنگ ها، تاریخ و مناظر نفس گیر را تجربه کنند. این شهر به قدر کافی برای ارائه خودش دارد – و بهترین راه برای تجربه همه اینها کرایه کردن یک ماشین در کیپ تاون می باشد.

اگر می خواهید بیشتر در مورد «شهر مادر» بدانید، در اینجا 10 حقیقت را که باید درباره کیپ تاون بدانید، را بخوانید.



کیپ تاون در سال 1652 تاسیس شد، زمانی که Jan van Riebeeck از کمپانی هند شرقی هلند مستقر در هلند، برای کشتی های که به شرق سفر می کردند، در بین راه یک توفقگاه برای آنها در اطراف دماغه امید نیک بنا کرد.
آب و هوای کیپ تاون همانند کالیفرنیا و مدیترانه است. فصل زمستان در ماه می آغاز می شود و در ماه سپتامبر به پایان می رسد و به طور کلی یک فصل مرطوب و بادخیز است. تابستان از نوامبر تا مارچ شروع می شود.
قلعه شهر کیپ تاون به نام Castle of Good Hope، قدیمی ترین ساختمان در آفریقای جنوبی است. این شرکت بین سال های 1666 تا 1679 توسط کمپانی هند شرقی هلندی ساخته شده است.
خط ساحلی Victoria and Alfred در کیپ تاون، مقصد پرطرفدار در آفریقای جنوبی است - پیش از کوه میز
آبشار Victoria & Alfred در کیپ تاون بیشترین طرفدار را در آفریقای جنوبی دارد و بعد از آن کوهستان Table قرار دارد.
قلمرو پادشاهی Cape Floral خانه 7000 گیاه است که در هیچ جای دیگری در جهان یافت نمی شود.
Lion’s Head یا کله شیر، شاید گربه های بزرگ وحشی داشته باشد اما، برای 200 سال گذشته هیچ شیری را به خود ندیده است. بعد از رونق گرفتن منطقه، آخرین شیر در سال 1802 به ضرب گلوگله از بین رفت.
شهر سیمون، منزل پرطرفدارین گونه پنگوئن آفریقایی، پنگوئن Jackass است.
کیپ تاون اولین شهر خارج از اروپا بود که به دلیل کیفیت بالای آب، امکانات فوق العاده، ایمنی و پاکیزگی، وضعیت پرچم آبی را بدست آورد.
کیپ تاون به عنوان بهترین مکان در جهان برای بازدید در سال 2014 از طرف مجله نیویورک تایمز عنوان شد.
تقریبا 3.5 میلیون نفر در کیپ تاون، دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی زندگی می کنند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی