آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تهیه طرح تجاری با کامفار

افزودن به علاقه مندی
بسمه تعالی

موضوع: تهیه گزارشات مالی و اقتصادی طرح های توجیهی پروژه های اقتصادی بوسیله نرم افزار کامفار 3.

گروه مطالعاتی فنی مهندسی و سرمایه گذاری امپاسازمان توسعه صنعت ملل (یونیدو) بیشتر از 30 سال است که با سازمان های دولتی، موسسات تجاری و شرکت های خصوصی برای حل مشکلات صنعتی آن ها همکاری داشته است و سعی کرده است به آن ها بیاموزد که چگونه مشکلات خود را حل نمایند. کامفار نرم افزاری است که توسط Unido برای تهیه و ارزیابی طرحهای اقتصادی و برای کشورهای در حال توسعه ارائه شده است. اسم کامفار برگرفته از Computer Model for Feasibility Analysis & Reporting به معنای مدل کامپیوتری برای آنالیز امکان سنجی و گزارش گیری می باشد. کامفار برای تهیه طرح خاصی تهیه نشده بلکه نرم افزار انعطاف پذیریست که می توان با استفاده از آن طرح های صنعتی، توریسم، معدن و ... را تهیه و تحلیل نمود.

کامفار پروژه ها را از نظر مالی، اقتصادی ارزیابی می کند و بررسی های فنی و تکنولوژی و دیگر بررسی های خارج از حیطه این نرم افزار می باشد. استفاده از نرم افزار کامفار به علت انعطاف پذیری زیاد در برابر انواع پروژه ها و قابلیت های بالای این برنامه در انجام محاسبات و اجرای آنالیزهای حساسیت رو به گسترش است.

اگر شما ایده ای تجاری در ذهن دارید و می خواهید توجیه پذیری اقتصادی آن بررسی بشود یا قصد شروع یک فعالیت اقتصادی را در قالب طرح کسب و کار دارید، گروه مطالعاتی فنی مهندسی و سرمایه گذاری امپا، طرح ها و ایده های اقتصادی که برای شروع یک کسب و کار لازم دارید با استفاده از نرم افزار کامفار می سنجد.

بخشی از اطلاعاتی که با استفاده از نرم افزار کامفار در اختیار شما فرار خواهیم داد عبارتست از

-بررسی های مالی - برآورد سرمایه گذاری ثابت - برآورد سرمایه در گردش - برآورد هزینه سالیانه تولید - برآورد استهلاک سالیانه سرمایه گذاری - برآورد کل سرمایة مورد نیاز طرح - برآورد قیمت تمام شده به تفکیک هزینه ها - تعیین منابع تأمین مالی طرح و هزینه های مالی آن - تحلیل درآمدها و هزینه های طرح - تعیین عملکرد سود و زیان طرح برای کل سرمایه گذاری و آورده سهام - بررسی های اقتصادی - تعیین جریان خالص نقدی کل سرمایه‌گذاری - تحلیل جریان نقدینگی تنزیل شده DCF- نرخ بازده داخلی IRR - تعیین ارزش فعلی خالص(npv) - تعیین دوره بازگشت سرمایه- تحلیل نقطه سربسر - شاخص سود آوری PI - تحلیل حساسیت - انجام آنالیز حساسیت پروژه و تحلیل ریسک

--انجام هر کدام از مطالعات که شامل مطالعات امکان سنجی، مطالعات بازار، مطالعات فنی، مطالعات مالی و اقتصادی، مطالعات زمان بندی و کنترل پروژه می شود صرفا با "عقد قرارداد " بین درخواست دهنده و گروه مطالعات فنی مهندسی و سرمایه گذاری امپا صورت می پذیرد.--

گروه مطالعات فنی مهندسی و سرمایه گذاری امپا امید دارد که همکاری با آن گروه منشاء ثمرات ارزنده ای گردد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی