آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تهیه بذر انواع قارچ های خوراکی ، آموزش ، مشاوره و ارائه خدمات پرورش قارچ

افزودن به علاقه مندی
شرکت قارچ شلتوك طلايي

با بیش از 14 سال تجربه مفید در صنعت قارچ ایران بذر قارچ خوراکی و قارچ های داروئی و انواع قارچ های خاص و غیرمتعارف را با بهترین کیفیت تولید و خدمت شما مشتریان گرامی ارائه می نماید بذر قارچ دکمه ای در نژادهای مختلف و نژادهای سفارشی از سورس های هلندی تولید شده و به صورت نسل اول آماده ارائه به کارخانه های کمپوست سازی و کارگاه ها و کارخانه های تولید قارچ دکمه ای می باشد
بذر قارچ صدفی (اسپان قارچ صدفی )درنژادهای فلوریدا 1, فلوریدا 2 ,ارنجی , شاه صدف , و... به صورت نسل اول تولید شده از پایه های مادری وارداتی با بهترین قیمت وتضمین کیفیت قابل ارسال برای سرتاسر کشور
همچین دراین واحد بذر انواع قارچ داروئی , قارچ های نا متعارف و قارچ های خوراکی قارچ شی تاکه ,قارچ چینی واروالیا , گانودرما , شاه صدف و.... ارائه می گردد .
امکان ارسال بذرقارچ در سریع ترین زمان ممکن برای سرتاسر ایران وجود دارد
برای تامین مقدار بذر مورد نیاز , مشاور و راهنمایی با خانم ارجمندی تماس حاصل کنید .
بذر یا اسپان قارچ به عنوان اصلی ترین ماده اولیه در صنعت تولید وپرورش قارچ مطرح بوده واست درصورتی که بذر مورد استفاده شما فاقد کیفیت کافی بوده وبا دارای مشکلات بهداشتی در فرآیند تولید باشد تمام زحمات شما درپرورش تولید بی فایده بوده وبازدهی ومحصول دهی با خطرات جدی روبه رو می گردد شرکت قارچ شلتوك طلايي با دارا بودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری سعی در تولید و ارائه بذر قارچ با بالاترین کیفیت ممکن را دارد این شرکت درحال حاظر توانایی تولید وارائه همه انواع بذر قارچ های خوراکی و داروئی را به صورت صنعتی داشته و کیفیت تمامی تولیدات خود را تضمین می نماید.

تلفن تماس ( خانم ارجمندی )



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی