آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تنش زدایی هدایتگران جهان

افزودن به علاقه مندی
شرکت تنش زدایی هدایتگران جهان تولید کننده تجهیزات حرارتی در صنایع مختلف از جمله صنایع نیروگاهی و صنایع نفت و گاز می‌باشد. از سال ۱۳۸۴ این شرکت به صورت تخصصی در زمینه کنترل و ثبت حرارت فعالیت نموده و با تولید دستگاه های مختلف تنش زدایی و پیشگرم اقدام به رفع نیاز صنعت کشور در این زمینه نموده است.این شرکت اولین شرکت تنش زدایی در ایران است که به فناوری القایی در صنعت تنش زدایی دست یافت و اکنون تنها شرکت تولید کننده این نوع تجهیزات و همچنین تنها شرکت مجری تنش گیری موضعی به روش القایی می‌باشد.

این شرکت یکی از تواناترین شرکت ها در ساخت کوره های عملیات حرارتی تنش زدایی و پیشگرم می‌باشد. همچنین تنها در استان تهران دارای ۶ کوره تنش زدایی با ابعاد مختلف از حجم ۱ متر مکعب تا حجم ۸۰۰ متر مکعب می‌باشد.
این شرکت با اجرای عملیات حرارتی بر روی بیش از۵۰ مورد مخزن کروی ، مخزن ذخیره مواد، برج تفکیک (۱۰۲ متر طول ،۷۲ میلیمتر ضخامت و…) Y -Branch وSplitter سدهای مختلف و مقادیر زیادی اینچ قطر لوله از کوچکترین سایز تا ۶۴ اینچ و از ۱۰ تا ۸۵ میلیمتر ضخامت را در واحدهای مختلف صنعتی داخل و خارج کشور تحت نظارت بازرسین معتبر بین‌المللی نظیر:

شرکت تکینکو- ناظران یکتا – ناظران – ایرانیان و نیز :

M. W. Kellogg, M.C., T.P.C., N.I.G.C., SGS, ITI, J.S.W. Technip, Bess, DNV Serimer, T.M.S.I, Total,

با موفقیت اجرا نموده و آماده همکاری در زمینه مشاوره و اجرای عملیات حرارتی بر روی هر نوع قطعه به هر اندازه با هر ضخامت و در هر موقعیت می باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی