آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تعیین و هماهنگی تاریخ عقد بین المللی

افزودن به علاقه مندی
مؤسسه امور حقوقی و ثبتی گلوبال کادرو، کارهای ثبتی شما از جمله ثبت عقد بین المللی در ترکیه را برای شما در کوتاهترین زمان ممکن انجام داده و شما را در انجام کارهایتان یاری می کند.
انجام عقد بین المللی در ترکیه و تهیه مدارک مورد نیاز، امری است که به تجربه کافی نیاز دارد. اگر با برنامه ریزی دقیق گلوبال کادرو پیش بروید و به توصیه ها و راهنمایی های مشاوران ما توجه و دقت کنید، مدارک شما بدون نقص حاضر می شود. و بعد از حضورتان در کشور ترکیه به جز مواردی کوتاه کارهای مربوط به عقدتان بدون مشکل پیش می رود. و در کمترین زمان عقد بین المللی شما به صورت رسمی ثبت می شود. همچنین لازم است برای تعیین و هماهنگی تاریخ عقد، از حداقل یک ماه قبل با دفتر تهران هماهنگی لازم را انجام دهید.
مؤسسه گلوبال کادرو از روز اول بر پای اعتماد بنا شده و تمام کارهای خود را با برنامه ریزی مشخص و تعیین شده پیش برده است. همین نظم و قانونمندی باعث شده تا افراد زیادی به مؤسسه ما اعتماد کنند و انجام کارهای حقوقی خود را با خیالی آسوده به ما بسپارند.
تلفن تهران 02144823562 و 02122383743
واتس آپ و تلگرام 00989129641954
وب سایت :
www.globalkadro.com.tr


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی