آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تعمیرو بازسازی همه نوع پمپ وکیوم( مکنده ) و بلوئر هوا( دمنده) vacuum-blower

افزودن به علاقه مندی
تعمیرو بازسازی همه نوع پمپ وکیوم( مکنده ) و بلوئر هوا( دمنده) vacuum-blower
این گروه صنعتی با پشتوانه دانش فنی و بهره گیری از تئوری بالا و تجربه کاری چندین ساله در صنعت و وکیوم یکی از پیشتازان این صنعت بوده و آماده خدمت رسانی در زمینه‌های زیر می‌باشد:.
انجام پشتیبانیهای و فاضلاب، میز وکیوم CNC سیم و کابل، عایق کاری، فوم، قطعات داخلی خودرو، ریخته‌گری، جواهر سازی، سیمان، قند، معدن، لامپ سازی، شیشه‌سازی، مقوا‌سازی، شیر‌دوشی، ماهی و میگو،‌ هوادهی، اپتیک، رب پزی، ماکارونی و دیگر فن‌آوریهای نیازمند وکیوم.
پمپ های وکیوم دورانی تیغه ای خشکRotary vane Dry، روغنی Rotary vane، دیفیوژن Diffusion، توربومولکولار Turbo molecular، پیستونی خشک، دیافراگمی ضد اسید و معمولی.
پمپهای وکیوم و دمنده دورانی رینگ مایع ( liquid ring )، ساید چنل، دورانی دمبلی (ROOTS)، دورانی پنجه‌ای (CLAW).
ساخت و طراحی پکیج و مدارهای وکیوم و دمنده (رینگ آبی-روتس، روتس-روتاری، توربو-روتاری، توربو-دیفیوژن و ...)
ساخت و طراحی همه گونه پمپهای روتاری، روتس و لیکویید رینگ با دبی‌های گوناگون به سفارش مشتری.
تهیه، ساخت و طراحی ابزار و تجهیزات مدار‌های خلا و دمنده همچون جداساز ( Separator )، صدا خفه کن ( Silencer )، مدار فرمان و کنترل و اتوماسیون پکیج و سیستمهای دمنده و وکیوم، شلنگهای ضربه گیر پلیمری و استیل( blows )، کلمپ، سنتر رینگ، فلنجهای استاندارد ایزو ( ISO ) KF، LF و CF و تبدیلهای آنها.
طراحی و ساخت چمبرهای وکیوم و های وکیوم استیل و بلجارهای شیشه‌ای استوانه‌ای.
از تجربه‌های کاری این گروه میتوان به دستگاه‌های لایه نشانی برای دانشگاه شریف و جهاد دانشگاهی شهید بهشتی، دستگاه شبیه ساز فضا برای تست و آزمایش قطعه‌های اپتیکی ماهواره برای صا ایران، بازسازی پمپ روتس مدار شرکتهای ره آورد تامین، نوین چوب، صنایع غذایی وجین و بازساری پمپهای توربو با فناوری بسیار بالای کارخانه شیشه و بلور کاوه فلوت، طراحی و ساخت دستگاه‌های اتوکلاو و تعمیر و بازسازی پمپهای توربو و دیفیوژن برای شرکت طب پارس، بازسازی روتاری‌های دو مرحله‌ای روغنی برای شرکت توسعه مطالعات علمی، طراحی و ساخت 4 سایز پمپ رینگ مایع اشاره نمود.
پمپها و مدارهای وکیوم: ویژه صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، کاغذ، چاب و بسته بندی، چوب، MDF، لاستیک، پلاستیک، آب
(بهمراه تست و گارانتی)
تلفن: 66791775-021 فکس: 66796881- 021 همراه: 09123960995
www.asiavacuumpumps.com
Info@asiavacuumpumps.com
آدرس:تهران – بزرگراه فتح – فتح25- جنب پمپ بنزین - پ 15– شرکت وکیوم آسیا


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ماشین آلات (گوناگون)