آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تعمیرات تلویزیون

افزودن به علاقه مندی

نمایندگی تعمیرات تلویزیون LCD و LED و ال جی
این نمایندگی بامهارت و تخصص بالا در حوزه تعمیر تلویزیون و با به کارگیری از برترین تکنسین ها و کارشناسان تعمیر تلویزیون، آمادگی خود را جهت تعمیرات تلویزیون شما را در سریع ترین زمان ممکن و با پرداخت هزینه مقرون به صرفه در منزل یا محل کارتان اعلام می دارد. تعمیرات تلویزیون ضمانت و گارانتی می گردد. هدف ما ارائه بهترین خدمات به کاربران گرامی می باشد.

اختلال رنگ در LCD و LED و ال جی
یکی از ایرادات شایع که در تلویزیون های LCD و LED و ال جی رخ می دهد اختلال در رنگ تصویر می باشد و عیب یابی آن ها اغلب مشکل است. نقص رنگ در LCD ال جی متعدد است، منجمله حالت رنگین کمان شدن(نمایش چندین رنگ در صفحه نمایش ) براشته شدن یکی از رنگ های اصلی (قرمز،آبی،سبز)

پدیدار شدن خطوط افقی یا عمودی در صفحه نمایش ،به هم ریختگی رنگ و ...

تجربه نشان می دهد اختلالات رنگ در مانیتور ها ،چنانچه منبع تغذیه ،برد اینورتر و بک لایت ها سالم باشد به قسمت هایی مانند مادر برد و برد کنترلر (پنل LCD) ربط پیدا می کند.تعمیر تلویزیون LCD و LED و ال جی در منزل و محل شما انجام می پذیرد.

عللی که سبب شکستن پنل LCD می شود
پنل LCD به علل گوناگونی امکان دارد شکسته شود. اغلب به دلیل پرت شدن از روی میز و افتادن از دست حین جابه جایی این اتفاق می افتد. بعضی وقت ها امکان دارد به علت وارد کردن فشار بیش از اندازه به آن در زمان تمیز کردن نیز شکسته شود.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی