آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تعمیرات انواع مبلمان راحتی و استیل در مشهد در محل کار و منزل شما

افزودن به علاقه مندی
خدمات ما :

خدمات ویژه ما جهت مشتریانی که از این سایت تماس میگیرند!!!!

1- بازدید و کارشناسی و مشاوره حضوری در محل بصورت کاملا رایگان
2- حمل و نقل رایگان ( جهت تعمیرات در کارگاه )
3- یک سال تضمین خدمات انجام شده بدون قید و شرط

تیم تعمیرات مبلمان مبلکده مشهد ، بهترین مشاور و مجری شما در تعمیرات و بازسازی انواع مبل، تعویض پارچه و تغییر رنگ مبل، مقاوم سازی و تقویت رویه و زیره مبل، تعمیر انواع کاناپه، تعمیر، فروش و ساخت مبلمان راحتی، استیل، اداری، ریلکسیو پشت مبل، انجام رنگ کاری و همچنین رویه کوبی با مناسب ترین قیمت با کیفیت عالی و با هدف جلب رضایت شما مشتریان در خدمت شماست .



مبلمان خانه شما نیز پس از گذشت سال‌ها، نیازمند تعمیر و نوسازی خواهد بود !
چه استیل باشد و چه راحتی ، تحت شرایط ایده‌آل هم حتی اگر تولید و در بهترین و مناسب‌ترین فضا در خانه هم اگر قرار دهید ، زمانی فرسوده و از رنگ و لعاب می افتد و خانه شما را دلگیر میکند.
یا حتی با شرایط زندگی ساکنین منزل یا ایده های جدید در چیدمان ، آماده تغییر شکل‌ و ظاهر کامل یا جزئی می‌شود، در این موقع باید به فکر تعمیر مبلمان تان بیفتید .
حتما شما هم مثل بقیه ادم ها بعد از مدت کوتاهی از شکل و ظاهر و سبک مبلمان تان خسته شوید و میخواهید آن را باب میلتان بروز کنید اما چرا هزینه گزاف خرید یک مبلمان جدید را به خود تحمیل میکنید و مبل قدیمی تان را جلوی درب منزل رها کنید؟؟!!
شما میتوانید با هزینه بسیار کمتر از خرید یک دست مبلمان جدید با بازسازی مبلمان قدیمی خودتان و تغییر در نوع و رنگ پارچه و شکل ظاهری مبلمان خود ، با کمترین هزینه حس خرید یک مبلمان جدید و نو را تجربه کنید !
خیالتان راحت حتی خودتان هم بعد از بازسازی مبلتان توسط تیم ما متوجه نخواهید شد که همان مبلمان قدیمی و از مد افتاده خودتان هست ! چه برسد به مادر شوهر محترمتان
شماره تماس 09156147144
ارتباط باما در تلگرام
@Hoseinkafshkanan


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی