آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تعمیر ات دوربین پاناسونیک

افزودن به علاقه مندی
تعمیر ات دوربین پاناسونیک

نوین تعمیرات با تکیه بر الطاف الهی و همچنین با بهره گیری از برترین مهندسین و متخصصین کشور، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از آن به مشتریان خود عرضه دارد. چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی پاناسونیک گردد.

این مجموعه در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را چه در بخش عرضۀ محصولات و چه در بخش خدمات پس از فروش، به هموطنان گرامی ارائه نماید. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تکنولوژی روز در محصولاتتعمیر ات دوربین پاناسونیک، نیاز به اطلاعات و دانش روز بیش ازپیش احساس می شود.

بامدیریت فرزاد قاسمی دارای کادری مجرب و متخصص یکی از بهترین مراکز تعمیر تخصصی دوریبن می باشد که با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و ابزار آلات روز دنیا آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز و گرامی می باشد. سرویس انواع دوربین های دیجیتال در تعمیرگاه نوین رایگان می باشد.

تلفن:66342591-66342590-66342592-66342593

تلفن همراه : 09123258426


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی