آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تشک بادی

افزودن به علاقه مندی
عرضه و فروش با لیست قیمت تشک بادی برقی با قیمت بروز و ارزان و مدل های مختلف تشک بادی چند کاره و تشک بادی 5 کاره با تخفیف وبژه با 2 سال ضمانت معتبر پمپ در فروشگاه اینترنتی و نمایندگی تشک های بادی اینتکس در ایران در انواع تشک بادی یک نفره و دو نفره طبی و تشک بادی بیمار و تشک بادی مسافرتی با کمترین و پایین ترین و ارزانترین قیمت و شرکتی در تهران اینتکس ، تشک بادی کودک و بزرگسالان ، تشکهای بادی کمجا و چند منظوره و تشک مواج و ساده جهت استفاده های دائمی در اتاق خواب و محل کار ، تشکبادی برای دیسک کمر و آرتروز بسیار مناسب است و پزشکان ارتوپد آنرا تایید نموده اند که اسامی آنها در توضیحات محصولات ذکر شده است ، بسیار کوچک و کم حجم میباشند و وزن بسیار سبکی دارند و براحتی میتوان آنرا با خود حمل کرد ، نرمی و راحتی فوق العاده ای دارند و استفاده از آنها خوابی آرام و لذت بخش را نوید میدهند ، بهترین جایگزین رختخواب ها با حجم بالا هستند و مناسب برای میهمان ها جهت استراحت شبانه میباشند ، بهترین نوع تشک بادی یکنفره و بهترین مدل تشک بادی دو نفره intex را از شرکت اینتکس بخواهید. چنانچه نیاز به مشاوره خرید دارید با ما تماس بگیرید. مرغوبترین تشک بادی برند اینتکس میباشد . bestway و sevylor نیز جزو تولید کنندگان تشک های بادی هستند که اینتکس در میان آنها اولین و معتبر ترین برند میباشد. برای خرید حضوری تشک بادی میتوانید به محل فروش تشک بادی در آدرس فروشگاه مراجعه فرمایید.

تشک های بادی اینتکس کیفیت های بسیار بالایی دارند ، طریقه استفاده از تشک های بادی را توضیح میدهیم ، قبل از استفاده از آن حتما" زیر تشک را تمیز کرده و اشیاء ریز را از زیر آن پاکسازی کنید سپس آنرا از جعبه باز کرده و روی زمین پهن کنید ، با پمپ باد آنرا باد کنید ، میزان باد تشک بادی باید به حد کافی باشد ، کافی بودن آن باید در حد استاندارد باشد به این ترتیب که نه بیشتر از حد باد شود و نه کم باد باشد ،بعد از آن تشک آماده استفاده میباشد ، از جامپ کردن روی تشک خودداری کنید ، در کنار بخاری یا شومینه استفاده نشود ، در هنگام جابجا کردن مراقب لبه های تیز دیوار یا اشیاء برنده باشید ، رعایت این نکات در استفاده دراز مدت و طول عمر تشک بادی بسیار تاثیر گذار است. تشک های بادی از نرمی و راحتی بخصوصی برخوردار هستند که استفاده از آنها قابل مقایسه با هیچ نوع تشکی نیست و بسیار کاربردی می باشند. محاسن و ویژگی های تشک بادی اینتکس عبارتست از : سبک، قابل حمل جهت استفاده در اتومبیل یا چادر های سفری ، محل کار ، خوابگاه و ... سفر، تشکهای کمپینگ و مصارف کوهپيمایی و طبيعت گردی میباشند ، تشکهای بادی قبل از باز شدن از داخل جعبه فضایی بسیار کم و کوچک دارند که برای کسانی که اولین بار بسته بندی آنرا مشاهده مینمایند باور کردنی نیست تصور کنید که در هنگام مسافرت داخل چادر روی یک لایه زیر انداز مسافرتی استراحت کردن ، میتواند خیلی سخت و سنگ و کلوخ های کف چادر دائما" با بدن فرد در ارتباط باشد و فرد هیچ گاه احساس راحتی ندارد ، اما با وجود یک تشک بادی برزنتی مخصوص سفر میتواند موضوع را کاملا" برعکس کرده و لحظاتی شاد و مفرح را برای شما به ارمغان بیاورد ، به لحاظط حجم تشک بادی باید گفت که میتواند آنرا براحتی در کوله پشتی جای دهید و نگران حمل و نقل آن نباشید ، تشک های بادی intex دارای سطحی مشبک و موجدار برای جلوگيری از لغزش در هنگام خواب هستند که این بافت ها در هنگام استراحت میتواند در حفظ تعادل تشک بادی کمک کند ، تشکهای بادی bestway , intex کاملا طبی بوده و هیچ نگرانی از صرف استفاده این محصولات جهت بیماری و یا استخوان درد نداشته باشید ، پزشکان در پیرامون این موضوعات نظراتی را اعلام کرده اند که آنرا در بخش صفحه تخت های این مجموعه میتونید مطالعه فرمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی