آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ترخیص کالا

افزودن به علاقه مندی
شرکت بازرگانی بیـن‌المللی بدر اندیشان پارسیـان به شماره ثبت 444599 با مجوز رسمی حق العملکاری از گمرک ایران به شماره پروانه کارگزاری 9557047 هم‌اکنون با اعتقاد جدی به اصل مشتـری مـداری با بیش از پانزده سال تجربیات ارزشمند علمی و حضـور مستمر در گمرکات کشور و سـازمان‌های دولتی با بهره‌جویی از تیم کارشناسی مجرب و کار آزموده مبادرت به فعالیت‌های بازرگانی و ترخیص کالا نموده‌است.
واحد بازرگانی:
این واحد نسبت به تنظیم مدارک جهت اظهار اسناد گمرکی با توجه به قوانین بروز شده اقدام می نماید.
واحد اخذ مجوزها و ثبت سفارش:
این واحد با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و اطلاعات جامع از سیستم وزارت بازرگانی (ثبت سفارش) نسبت به تعیین تعرفه کالا و اخذ مجوزهای مربوطه و ثبت در سیستم بصورت علمی،تجربی و سوابق موجود پروژهای ترخیص کالا در سال های گذشته اقدام به اخذ مجوزهای مربوطه و ثبت سفارش یک روزه در کمترین زمان ممکن در تهران و شهرستان ها می نمایید.
واحد ارزش:
این واحد با توجه به آخرین ارزش گذاری های سیستم سراسری گمرک ایران و به استناد سوابق گمرکی اقدام به اظهار کالا می نماید.
واحد ترخیص:
این واحد پس از دریافت مدارک از واحدهای اخذمجوز وزارت بازرگانی و تایید نهایی اسناد اقدام به عملیات تخصصی در سیستم اظهار از دور گمرکات را با نیروهای انسانی کارآمد به عهده می گیرد.
واحد خرید کالا و حمل و نقل بین المللی:
این واحد با در اختیار داشتن نمایندگان کارآمد مسلط به امور خرید خارجی و حمل نقل بین المللی مستقر در کشورهای تجاری آسیایی و اروپایی در زمینه واردات کالا و کاهش هزینه های گمرکی کنارشما خواهیم بود.
واحد قرارداد
اینشرکت آماده همکاری و عقد قرار داد با سازمانهای دولتی و خصوصی در زمینه فعالیت های خدمات بازرگانی و ترخیص کالا می باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ترخیص کالا