آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ترجمه تخصصی مقالات دانشجویی با کیفیت تضمینی

افزودن به علاقه مندی
دانشجویان عزیز، آیا در صدد ترجمه مقالات انگلیسی به زبان فارسی با کیفیت بالا هستید؟ آیا فکر می کنید به مترجمی آشنا به رشته ی تحصیلی خودتان نیاز دارید؟ آیا یک ترجمه بسیار تخصصی و ارزان میخواهید؟ آیا از کمبود وقت برای انجام پروژه های تحصیلی خود رنج می برید؟ و یا از صرف زمان طولانی برای یافتن دارالترجمه مطمئن و با قیمت مناسب خسته شده اید؟
مرکز خدمات تهران ترجمه پاسخگوی نیاز شما خواهد بود و در اسرع وقت نیاز شما را در امر ترجمه با هر گرایش تحصیلی که داشته باشید، برطرف خواهد نمود. شما می توانید به صورت انلاین از هزینه ترجمه خود مطلع شوید. کافی است به پورتال تهران ترجمه به آدرس www.tehrantarjomeh.com مراجعه نمایید و فایل word یا pdf را که می خواهید ترجمه کنید در قالب یک سفارش در سایت ثبت کنید. در مدت کمتر از 10 دقیقه از هزینه دقیق و زمان تحویل متن ترجمه و تایپ شده مطلع خواهید شد و دیگر نیازی به صرف زمان طولانی و هزینه ی رفت و آمد برای شما نخواهد بود. در ضمن در صورت نارضایتی شما از کیفیت ترجمه ی انجام شده تا 72 ساعت حق اعتراض برای شما محفوظ خواهد بود.
مژده مژده: در صورت تمایل به کاهش هزینه ی ترجمه ی سفارشات خود، شما می توانید از کوپن تخفیف هدیه بشماره ی 1318676239 استفاده نمایید. کافیست که این شماره کوپن تخفیف را زیر فاکتوری که برایتان صادر می شود وارد نمایید تا وبسایت به طور اتومات برایتان تخفیف را اعمال کند. در نگهداری این کوپن تخفیف کوشا باشید.
یکبار امتحان نمایید و تفاوت را با ما تجربه نمایید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی