آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تدریس خصوصی

افزودن به علاقه مندی

تدریس خصوصی
تدریس آنلاین
سایت پی سی کلاس یک سامانه ی تدریس خصوصی ست. در این سامانه، استخدام معلم خصوصی برای تدریس خصوصی به صورت حضوری و در سراسر ایران به صورت آنلاین انجام پذیر است. هدف از راه اندازی این سامانه شناساندن مدرسان عزیز به دانشجویان گرامیست. دانشجویان و مدرسان می توانند از بخش مربوط به خود در سامانه ثبت نام نمایند. پس از ثبت نام دانشجویان و در خواست در سامانه ، مدرس مناسب برای تدریس خصوصی به صورت آنلاین یا حضوری به دانشجو معرفی می شود. سایت پی سی کلاس ، قیمت تدریس خصوصی را با تعرفه های مناسب در نظر می گیرد تا دانشجویان بتوانند از این فرصت استفاده کرده و از دانش مدرسان، بهره ی کافی را ببرند.

تدریس خصوصی در سایت پی سی کلاس در تمام مقاطع ابتدایی، دبیرستان، کنکور سراسری، دروس دانشگاهی، کنکور کارشناسی ارشد، تنها با یک کلیک امکان پذیر است. در حال حاضر سایت پی سی کلاس قادر به ثبت نام تمامی معلمان و دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی است. حوزه‌های که سایت پی سی کلاس در آن فعالیت می کند عبارت‌اند از: تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی ،زبان و دروس کلیه مقاطع تحصیلی است.



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه آموزش درسی