آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تدریس خصوصی و نیمه خصوصی تافل (TOEFL)

افزودن به علاقه مندی
در هر سطح زبان انگلیسی که هستید اجازه ندهید محدودیت های زبانی شما،دنیای شما را محدود کند.
TOEFL:Test of English as Foreign Language
TOEFL تستی استاندارد است که مهارت انگلیسی افراد را اندازه گیری می کند مخصوصا برای کسانی که قصد ورود به کالج یا دانشگاههای آمریکا و کانادا دارند.
TOEFL توسط سازمان (ETS(Educational Testing Service تولید و اداره می شود،یک سازمان توسعه یافته در پرینستون ایالت نیوجرسی آمریکا
TOEFL شامل 3 نوع است:
1)PBT:Paper Based TOEFL
2)CBT:Computer Based TOEFL
3)iBT: internet Based TOEFL
iBT تافل اینترنت محور است که در سال 2005 معرفی شد که شامل 4 قسمت زیر می باشد:
Reading:
3Passages/36-42 questions/60min
Listening:
2conversations,4Lectures/34q/50min
Speaking:
2independent tasks,4integrated-skills tasks/6q/20min
Writing:
1integrated-skills task,1independent task/2q/60min

Reading:
هدف از قسمت اول TOEFL ،یعنی Reading ،سنجیدن توانایی درک افراد در متونی است که در دانشگاه با آنها برخورد خواهند کرد،خواه عمومی باشد خواه تخصصی.اکثر متقاضیان TOEFL ،علی رغم دانستن حجم زیادی از کلمه های انگلیسی با کمبود وقت مواجه می شوند و یا درک صحیحی از متن وگفته های نویسنده ندارند و در بعضی موارد بین دو گزینه شک زیادی دارند.ما در کلاس هایمان بر این مشکلات فایق می آییم.در این کلاس ها،تکنیک های تند خوانی،چگونگی برقراری ارتباط بین پاراگرافها و جملات،تشخیص سریعتر گزینه ها تدریس می شود و به دانشجو کتابهای تخصصی برای TOEFL Reading وتست های گوناگون جهت کسب نمره ی بالا در این قسمت،عرضه می شود که کاملا رایگان است.

Listening:
هدف از این قسمت،سنجیدن توانایی درک شنیداری انگلیسی رایج در محیط دانشگاهی یا حتی بیرون از آن است.
آیا در هنگام گوش دادن از تمرکز بالایی برخوردار نیستید؟
آیا توانایی به خاطر سپردن کامل گفته های شخصی که در حال صحبت است را ندارید و در پی آن از پاسخ به بعضی سوالات که منحصرا درباره ی گفته های اشخاص پرسیده می شود معذورید؟
آیا با آن که توانایی کاملی از درک شنیداری گفته های شخص دارید اما بین گزینه ها شک می کنید؟
ما در کلاس هایمان به شما این تکنیک ها را آموزش می دهیم و با تمرین این تکنیک ها و ارایه ی podcastهای مختص TOEFL (که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرند)تلاش می کنیم تا نمره ی شما را در این قسمت به بالاترین حد توان شما برسانیم.

Speaking:
هدف از این قسمت سنجش توانایی افراد به منظور برقراری ارتباط در محیط آکادمیک می باشد.یکی از مشکلات عدیده ای که در بین متقاضیان،در این قسمت وجود دارد این است که علی رغم این که درک شنیداری و درک مطلب بالایی از زبان انگلیسی دارند ولی نمی توانند آن طور که باید و شاید fluent و سلیس صحبت کنند.بعضی از آنها از کتابها و کلاس های مختلف مکالمه استفاده کرده اند اما نه تنها از ایده پردازی 15-20 ثانیه ای خود در این بخش باز می مانند بلکه در زمان 45-60 ثانیه ای،که باید صحبت کنند هول می شوند و نمی توانند منظورشان را کامل برسانند و دچار کمبود وقت می شوند.ما در کلاس هایمان چگونگی مدیریت زمان و تکنیک های ایده پردازی را همگام با لهجه ی آمریکایی تدریس می کنیم که تاثیر گزافی در بالا بردن نمره ی این بخش دارد.

Writing:
هدف از این قسمت سنجش توانایی افراد در نوشتن نامه همانند گونه هایی است که در دوره ی تحصیل خود باید بنویسند.کاهش نمره ی متقاضیان در این بخش بیش تر مربوط به داشتن ضعف هایی در توسعه و تصدیق ایده های اصلی مطرح شده در عنوان،غلط های گرامری،استفاده نکردن از لغات مناسب،نپرداختن به جزییات ایده های مطرح شده در عنوان می باشد.همچنین مدیریت زمان در این بخش جزء مهم ترین ارکان است.
ما به شما تکنیک های مدیریت زمان،ایده پردازی در سریع ترین زمان ممکن را آموزش خواهیم داد.همچنین تکنیک های Brainstorm کمک زیادی در افزایش نمره در این بخش می کند.

شکسپیر می گوید: یا به اندازه ی تلاش هایتان آرزو کنید یا به اندازه ی آرزوهایتان تلاش
کنید.

اگر می خواهید به آرزوهایتان تحقق بخشید و به اندازه ی آنها تلاش کنید و به نتیجه برسید،در دوره های ویژه TOEFL ما حتما شرکت کنید.

THINK DIFFERENT


قیمت: تماس بگیرید


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی