آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تدریس خصوصی آیلتس زبان انگلیسی IELTS

افزودن به علاقه مندی
تدریس آیلتس توسط مدرس حرفه ای دارای نمره ی 8 آیلتس آکادمیک از اعضای تیم تخصصی خانه ی آیلتس آفرینش با بیش از 7 سال کار تخصصی حوزه ی آیلتس. لطفا قبل از برقراری تماس برخی قوانین دوره ها را مطالعه نمایید:



1. پرداخت ها به صورت 10 جلسه یکبار خواهد بود و قبل از شروع دوره بایستی شهریه ی 3جلسه معادل 225 هزار تومان پرداخت گردد. همچنین در جلسه ی اول برگزاری دوره قراردادی با زبان آموز بسته خواهد شد که به موجب آن در صورتی که بعد از گذشت 10 جلسه پیشرفتی در مهارت زبان آموز صورت نگیرد، توجه داشته باشید که پرداخت شهریه به صورت هر 10 جلسه یکبار خواهد بود و پرداخت 3 جلسه ی اول تنها به دلیل تماس های فراوان زبان آموزان برای آشنایی با مدرس دوره در نظر گرفته شده است.

همچنین می توانید در تایم مدرس به موسسه ی آیلتس آفرینش شعبه ی میرداماد مراجعه کرده و از زبان آموزان در مورد مدرس بپرسید. مدرس دوره دارای نمره ی 8 آیلتس آکادمیک بوده و بیش از 7 سال سابقه ی تدریس زبان انگلیسی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدرس دوره وبسایت را مشاهده کنید.

2. تا قبل از واریز شهریه هیچ گونه کلاسی (حتی با وجود هماهنگی تلفنی یا از طریق پیامک) برای زبان آموز رزرو نخواهد شد و تنها بعد از واریز شهریه است که کلاس قطعی خواهد شد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی