آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تختخواب بادي

افزودن به علاقه مندی
تخت بادی دو نفره

بسیار و نرم راحت

همراه با پمپ هوا

مقاوم در برابر پاره شدگی

دارای لایه های ضخیم داخلی برای استحکام تخت

با ساختار داخلی ساده یا موازی در قسمت طولی

قابلیت تبدیل به مبل و تخت و کاناپه

دارای کیفیت حمل و نقل

ابعاد طول 193 سانتیمتر عرض 152 سانتیمتر ارتفاع 64 سانتیمتر

تحمل وزن 295 کیلوگرم

جنس pvc

زمان پر و خالی شدن 5 دقیقه

ابعاد بسته بندی 76x60x25 سانتیمتر

وزن 5 کیلوگرم


این محصول یک تشک بادی چند کاره است که قابلیت های مختلفی همچون: کاناپه بادی دونفره، تشک بادی شیبدار دونفره، تشک بادی دونفره، پشتی بادی دو نفره و نیمکت بادی دو نفره دارد، نشینمنگاه این تشک در حالت مبل شو تقریبا به 45 سانتی متر رسیده در حالی که ارتفاع به حالت تخت شو تقریبا 22 سانتی متر میباشد.

روش نصب و جمع آوری تشک بادی چند کاره دو نفره:
یکی از مشخصه های این محصول نصب و راه اندازی ساده آنهاست، تمامی لوازم ساخته شده از این دست براحتی قابل راه اندازی میباشد، برای راه اندازی تشک بادی چند کاره نیز میتوان پس از سپری کردن چند مرحله ساده آن را باد زده و استفاده نمود. برای این منظور ابتدا تشک چند کاره را با احتیاط از بسته بندی خارج کرده و در محلی تمیز فاقد هرگونه شئ نوک تیز و برنده پهن کنید، سپس محفظه های باد تشک بادی چند کاره را به ترتیب از قسمت جلویی تا پشتی با استفاده از پمپ باد برقی که همراه آن است باد بزنید، سپس درپوش های آن را از پشت محکم ببندید تا از خروج هوای داخل تشک چند کاره دو نفره اینتکس جلوگیری کند.


برای خرید کد پیامکی 102794 را به سامانه30007977 پیامک کنید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی