آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تحصیل در دانشگاه بوکو ، اتریش

افزودن به علاقه مندی
دانشگاه علوم طبیعی وعلوم کشاورزی وین در سال 1827 در شهر وین تاسیس شد یک دانشگاه دولتی است که تحصیل به دو زبان انگلیسی و المانی ارائه می گردد .
دانشگاه بوکو بعنوان یک مرکز آموزش و تحقیقات منابع تجدیدپذیر ، فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر حدود 13.000 نفر دانشجویی در حال تحصیل دارد و یکی از بزرگترین دانشگاههای اتریش و اروپا محسوب میشود . و پردیس اصلی در مناطق 18 و 19 مشغول به کار هستند .
یکی از ویژگی های از ویژگیهای دانشگاه بوکو همکاری نزدیک با صنعت و اقتصاد، که به ویژه در پروژه های شریک است هدف اصلی دانشگاه کمک به مشکلات فعلی، مانند تغییرات آب و هوایی است . دانشگاه بوکو برای روی مباحث منابع طبیعی ، محیط و کیفیت زندگی، تغذیه و سلامت تمرکز دارد و در تحقیقات و تدریس این موارد دارای اهمیت ویژه ای هستند .
دانشگاه علوم طبیعی و زندگی بوکو تنها دانشگاه اتریشی که تمرکز بر روی منابع طبیعی و علوم زندگی در وسیعترین معنای آن است. رتبه 1 در کشورههای المانی زبان ، رتبه 8 در اروپا و رتبه جهانی در حوزه علوم طبیعی و کشاورزی 33 طبق سایت کیواس را کسب کرده است .

دپارتمانهای اصلی دانشگاه بوکو عبارتند از :
کشاورزی ، علوم خاک ، باغبانی و دامداری
و دپارتمان بعدی در نزدیکی مترو هلیگنشتات واقع شده است که در رشته های بیوتکنولوژی ، شیمی ، علوم گیاهی ، مدیریت منابع آب ، علوم غذایی


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات آموزشی