آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تحصیل در دانشگاه اینسبروک ، اتریش

افزودن به علاقه مندی
دانشگاه اینسبروک معروف به دانشگاه لئوپولد فرانتسنس که در شهر زیبای اینسبروک ودر سال 1966 تاسیس شده است . و همانطور که گفته شد پس از دانشگاه وین و دانشگاه گراتس سومین دانشگاه اتریش محسوب میشود که دارای 27500 دانشجو و 4500 کارمند می باشد . دانشگاه دارای 4 جایزه نوبل و تعداد زیادی جوایز آکادمیک می باشد.
دانشگاه دارای 16 دانشکده در زمینه های علمی متنوعی از علوم انسانی – علوم طبیعی – علوم اجتماعی و اقتصاد – الهیات – حقوق و نیز علوم مهندسی عمران-سازه و معماری می باشد و همچنین با ارائه بیش از 100 برنامه و دوره های آموزشی مداوم و جامع و به کار گیری دانشمندان عالی و در آموزش و پرورش در بالاترین سطح است .
دانشگاه اینسبروک با رتبه ی جهانی ۲۸۸ از لحاظ تعداد دانشجویان خارجی حتی دانشگاه وین را نیز پشت سر می گذارد. این دانشگاه از لحاظ نسبت دانشجویان خارجی به کل دانشجویان خود در میان ۹۵ دانشگاه برتر جهان قرار می گیرد. تعداد کل دانشجو های این دانشگاه ۲۸ هزار نفر است که آن را به سومین دانشگاه بزرگ اتریش بدل می کند .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات آموزشی