آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تجهیزات شبکه موگزا MOXA

افزودن به علاقه مندی
کمپانی MOXA با بیش ار 20 سال فعالیت در زمینه اتوماسیون صنعتی و تولید محصولات صنعتی با کیفیت برتر در بیش از 60 کشور جهان دارای دفتر فروش می باشد. این کمپانی تایوانی در سال 1987 تاسیس گردیده و در نقاط مختلف جهان چون آلمان، آمریکا، چین و هند دارای branch office میباشد. شرکت MOXA با اخذ استانداردهای ISOO 140001 , ISOO 9001,2000 و استانداردهای مختلف صنعتی جهت تجهیزات تولیدی، تا کنون اقدام به شبکه نمودن بیش از نه میلیون تجهیز مختلف صنعتی نموده است. بیش از 40% از کارمندان MOXA در بخش های R&D و پشتیبانی فنی فعالیت دارند. شرکت MOXA با تکیه بر دانش خود در زمینه های ذیل راه حل های مختلفی ارائه داده است.
تولید سوئیچ های Ethernet در محیط های صنعتی با سازگاری کامل کار در شرایط سخت محیطی و صنعتی و دارا بودن مشخصات منحصر به فرد از قبیل پروتکل Turbo Ring و کار در بازه دمایی بالا .
استفاده از مبدل بستر های ارتباطی (Fiber Optic, Ethernet,Serial) جهت از میان برداشتن محدودیت های موجود در پروتکل ها و استانداردهای ارتباطی در صنعت.
 تجهیزات بی سیم Video Over IP که همگی با گذراندن تست های گوناگون و اخذ استانداردهای صنعتی جهت استفاده در صنایع مختلف کارایی خود را به اثبات رسانده اند.
 بهره جویی از تجهیزات مختص کنترل و نظارت از راه دور.
 ارائه راه حل های پیشرفته و تولید کامپیوتر های صنعتی به منظور کار در شرایط سخت صنعتی همچون کار در دمای (40) درجه سانتیگراد با سیستم عامل Windowsو Linux .


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی