آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تبلت های سامسونگ

افزودن به علاقه مندی
سامسونگ با ارائه تبلت های خود در اینچ ها و اندازه های متفاوت، این امکان را فراهم آورده است تا طرفداران تبلت های سامسونگ، تبلت سامسونگ با ویژگی های دلخواه را به سادگی و بدون هیچ دغدغه ای متناسب با نیاز خود انتخاب نمایند.
مشتریان محترمی که قصد خرید تبلت های سامسونگ را دارید میتوانید به صورت حضوری به شعب رسمی ما در تهران مراجعه نمایید و با مشاوره کارشناسان فروش ما، با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید و یا میتوانید با شماره های 41706 -86086010 تماس بگیرید. برای خرید آنلاین تبلت های سامسونگ نیز میتوانید به سایت http://www.samusng-ir.com مراجعه کرده و سایر محصولات سامسونگ را نیز مشاهده و خریداری نمایید.
نمایندگی رسمی سامسونگ دارای یک شعبه مگا استور سعادت آباد برای لوازم خانگی، (صوتی و تصویری، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، هود آشپزخانه، کولر گازی، فر برقی و اجاق گاز، مایکروویو و جارو برقی -88697020)، و دو شعبه (برج نگار ونک - 88647891 و پاساژ کوروش ستاری - 44971382) برای خرید موبایل و تبلت و لوازم جانبی میباشد.
لازم به ذکر است، که تمام محصولات سامسونگ از جمله تبلت های سامسونگ با شرایط ذکر شده در سایت http://www.samsung-ir.com/ به صورت قسطی و با کارمزد کم و با شرایطی ویژه در اختیار مشتریان عزیز قرار میگیرد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی