آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تبریز 2018 - نشریه سه زبانه بازار تبریز

افزودن به علاقه مندی

نشریه سه زبانه بازار تبریز؛ فرصت ها و تهدیدهای تبریز 2018 را بررسی می کند

نشریه سه زبانه بازار تبریز؛ با فراخوان عمومی و دعوت از اساتید دانشگاه ها، محققان و مدیران شهری فرصت ها و تهدیدهای تبریز 2018 را بررسی می کند.

موسی کاظم زاده، صاحب امتیاز و مدیر مسئول نشریه بازار تبریز در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگاران گفت: انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018 یک شانس و فرصت استثنایی برای کل کشور بوده و از این رو نباید مورد غفلت و فراموشی دستگاه‌های ذی‌ربط و متولیان این بخش قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه از جمله ماموریت راهبردی این نشریه معرفی جاذبه ها و ظرفیت های کردشگری کشورمان و در این میان خطه آذربایجان بوده است، تصریح کرد: نشریه تخصصی«بازار تبریز»، به عنوان نخستین مجله بومی در حوزه دنیای بازار سرمایه و اقتصاد، در جمهوری اسلامی ایران است، که اخیر نیز با رویکرد معرفی جاذبه های گردشگری، تجاری، فرهنگی و اجتماعی بزرگترین بازار مسقف جهان و به خصوص شهر تبریز به سه زبان فارسی، انگلیسی و آذری منتشر شده است.

مدیر مسئول نشریه بازار تبریز در ادامه یادآور شد: در راستا و اهداف کلان و ماموریت نشریه بازار تبریز، در شماره جدید این نشریه به خاطر اهمیت فراوان انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018، از عموم متخصصان، مسئولان و دوستدران شهر تبریز می خواهیم، ما را برای رسیدن به اهدافمان حمایت های لازم را داشته باشند.

کاظم زاده، اضافه کرد: در همین خصوص برای رسیدن به تبریز 2018 به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام از عموم مدیران شهری، نویسندگان، مترجمان، محققان، صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران حوزه گردشگری و مدیریت شهری درخواست می شود، دیدگاه ها و نظرات خود را به آدرس پست الکترونیکی:2822mkf@gmail.com را ارسال نمایند.

یادآور می شود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت نشریه به آدرس http://bazaartabrizonline.ir مراجعه و یا آدرس پست الکترونیکی bazaartabriz@gmail.com - 2822mkf@gmail.com و همچنین از طریق شماره 09144050379 تماس حاصل نمایند.




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی