آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تبدیل پایان نامه به کتاب

افزودن به علاقه مندی
با چاپ کتاب در حوزه تحصیلی و تخصصی شما ضمن افزایش رزومه علمی و شغلی،به عنوان یک مولف وجهه ی متفاوتی نسبت به دیگران در جامعه خواهید داشت،میتوانید عضو سرای اهل قلم باشید و از مزایای آن همچنین بیمه تامین اجتماعی ،بن خرید سالیانه و … بهره مند شوید،آکادمی تخصصی دکتری با رویکرد افزایش رزومه داوطلبین مقاطع دکتری طی سه سال گذشته با چاپ بیش از ۴۰۰۰ عنوان کتاب یکی از تخصصی ترین مراکز استخراج کتاب از پایان نامه در کشور بوده است و امروز با کسب تجربه از گذشته بهترین ها را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.تجربه نشان داده که امر چاپ کتاب از پایان نامه یک پروسه کاملا تخصصی می باشد و این امر محقق نمیشد مگر با طی شدن دوره آزمون و خطا در ابتدای مسیر،امروز با افتخار میگوییم با همراهی و اعتماد شما عزیزان تخصصی ترین مرکز استخراج کتاب از پایان نامه هستیم.
آیا می دانستید داشتن کتاب در رزومه تحصیلی و شغلی چقدر با ارزش است و اهمیت زیادی دارد؟
داشتن کتاب (تالیف و ترجمه) جایگاه ویژه ای در جدول ۴۰ امتیازی سوابق علمی پژوهشی را به خود اختصاص داده است.
بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد نمی دانند که با هزینه های بسیار کم می توانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. از آنجایی که یک کتاب علمی که برگرفته از پایان نامه باشد، در مصاحبه دکتری و آزمون های استخدامی، یک امتیاز مثبت محسوب می شود.
تبدیل پایان نامه به کتاب با هزینه ای بسیار کم امکانپذیر است. کسانی که استخدام هستند یا برای مصاحبه قصد چنین کاری را دارند، لازم نیست که کتاب خود را در تیراژ بالا مثلاً ۵۰۰ یا ۱۰۰۰جلد چاپ کنند.
شما میتوانید با چاپ نسخ کمتر ، از ۵ جلد تا هر تعدادی که خودتان میخواهید ثبت سفارش کنید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی