آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تامین نیروی انسانی HSE - استقرار واحد HSE

افزودن به علاقه مندی
امروزه اهمیت بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و تاثیرات مثبت آن در سازمان‌ها از کسی پنهان نیست. سازمان‌ها می‌توانند با استقرار واحد HSE و نیروی انسانی متخصص و مجرب HSE در شرکت یا پروژه‌های خود، در حفظ سلامتی نیروی انسانی که مهمترین عنصر هر سازمان محسوب می‌شود، اقدامی عملی انجام دهند.

چرا برون سپاری واحد HSE به شرکت HSE آریا؟
مهم ترین دلایل برون سپاری واحد HSE:
- بسیاری از سازمان‌ها، در انتخاب فرد اصلح در زمینه HSE مشکل دارند؛ و آن هم به دلیل این است که چون معمولا شرکت‌ها خودشان اطلاعات تخصصی در مورد HSE ندارند، نمی توانند مصاحبه مناسبی از متقاضیان استخدام داشته باشند و لذا امکان جذب نیروی HSE که انتظارات ایشان را برآورده نکند زیاد است.
اما شرکت HSE آریا با تخصص و رزومه درخشان چندین ساله خود و همچنین با دارا بودن برزگترین بانک اطلاعاتی متخصصین HSE در کشور (با بیش از ۴۰۰۰ عضو) به واسطه سایت مرجع متخصصان HSE(www.HSEExpert.com) می‌تواند نیروی HSE را بر اساس نیازهای سازمان شناسایی نموده و به ایشان معرفی نماید.
- مشکل دیگر سازمان‌ها در زمان انتشار آگهی استخدامی خود در روزنامه‌ها یا سایت‌ها است که با تعداد بسیار زیادی رزومه و تماس تلفنی مواجه می‌شوند که انتخاب نیروی مورد نظر آنها از بین اینهمه رزومه، کار سخت و وقت گیری خواهد بود.
اما شرکت HSE آریا در کمترین زمان ممکن تعداد چند رزومه از قبل بررسی شده و منطبق با شرایط کار را در اختیار می‌گذارد که انتخاب را برای سازمان تسهیل می‌نماید.
- مشکل دیگر سازمان‌ها، در زمانی است که یک نیروی HSE را انتخاب نموده و بعد از گذشت مدت زمانی بنابه هر دلیلی از جمله عدم اطلاعات تخصصی مناسب، رفتار ناشایست، برخورد غیرکاری نامناسب و ... از ایشان ناراضی بوده و قصد جایگزینی نیروی HSE را داشته باشند، که مجددا مجبورند وارد پروسه طولانی و وقت گیر انتشار آگهی، مطالعه انبوه رزومه‌ها، جوابگویی تلفن‌ها، قرار مصاحبه و انتخاب فرد دیگری شوند.
اما در صورت قرارداد با HSE آریا، این شرکت موظف است در ابتدا بنابه انتظارات سازمان و بررسی‌های خود، پیشنهادات خود را مبنی بر تعداد و میزان تخصص نیروهای HSE مورد نیاز به شرکت اعلام نماید که در صورت تفاهم اولیه، رزومه چند نفر افراد منطبق با شرایط را جهت تایید به سازمان ارائه نماید و در صورت تایید هر کدام از ایشان، وی را در شرکت یا پروژه مربوطه مستقر سازد.
همچنین HSE آریا موظف است در صورتی که کارفرما بنابه دلایلی از فرد انتخاب شده ناراضی باشد، در اسرع وقت چند رزومه جدید به سازمان ارائه نموده و نیروی HSE را جایگزین نماید.

برخی از وظایف ما:
- استقرار سیستم مدیریتی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE-MS)
- ارزیابی ریسک
- آموزش‌های سطح بندی
- نظارت مستمر بر پرسنل سازمان
- ارائه گزارش روزانه، هفتگی و ماهانه
و ...

برخی از مزیت‌های ما:
- امکان قرارداد با اشخاص
- امکان اعزام نیرو به تمامی نقاط کشور
- امکان قرارداد تمام وقت و پاره وقت
- نظارت ما بر روی نیروی مقیم سازمان
- انجام تعهدات به صورت کامل
- مشاوره‌های تخصصی جانبی به سازمان به صورت رایگان
- یکی از مهمترین مزیت‌های HSE ARYA، این است که یک بازه وسیعی از خدمات حوزه HSE از جمله تامین تجهیزات ایمنی، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی HSE، استقرار و صدور گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت از قبیل HSE-MS، ISO و ...، نصب توری ایمنی و لایف لاین و ... را شامل می‌شود که می‌تواند به سازمان‌ها در این زمینه‌ها نیز مشاوره و خدمات ارائه نماید.

برخی از سازمان‌های متقاضی:
- شرکت‌های ساختمانی که مسئول HSE ندارند (از ساختمان‌های کوچک تا بلندمرتبه سازی)
- پروژه‌های اتوبانی و راهسازی
- پروژه‌های کوتاه مدت یا بلند مدت شهری
- شرکت‌های تابعه شهرداری
- کارخانجات و صنایع
و ...


باعث افتخار است که شرکت HSE آریا با سوابق درخشان در زمینه استقرار واحد HSE در سازمان‌ها و بهره گیری از نیروهای HSE متخصص و مجرب، توانسته است رضایت کارفرمایان محترم را تامین نماید.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
تلفن: 86021556 - 021
تلفکس: 86021554 - 021
ایمیل: info@hsearya.com
وبسایت: www.HSEArya.com
کانال تلگرام: Telegram.me/HSEArya

صفر تا صد با HSE آریا


خدمات دیگر ما:
- طراحی و نصب توری نجات
- طراحی و نصب طناب‌های ایمنی
- طراحی سیستم های اعلام و اطفای حریق
- استقرار سیستم های مدیریتی
- استقرار آمبولانس در پروژه ها
- طراحی HSE PLAN
- خدمات مهندسی بهداشت


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی