آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تاسیسات ساختمانی

افزودن به علاقه مندی
شرکت مهندسی و صنعتی ایده آل امروز که از ابتدا در خصوص طراحی ، محاسبه ، ساخت ، اجرا و فروش انواع دستگاههای سرمایش ، گرمایش و تهویه مطبوع فعالیت می نمود با نگاهی به آینده و از سال 1366 تصمیم به ارائه جدیدترین اطلاعات انواع دستگاههای تهویه مطبوع ، گرمایشی و موتورخانه ، تجهیزات کنترل ، تجهیزات استخر ،سونا و جکوزی و ...   نموده است.
همواره تلاش کرده ایم با ارائه کامل ترین و جامع ترین مشخصات فنی ، گارانتی شرکتی محصولات و بروز ترین و مناسب ترین قیمت های گرو های مختلف تجهیزات معتبر تاسیسات مکانیکی در ایده آل امروز ، علاوه بر یاری شما عزیزان در امر انتخاب و خرید تجهیزات نسبتاً تخصصی تاسیسات ، حس مطبوع خرید بی دردسر از فروشگاه اینترنتی معتبر را نیز تجربه نمائید .
بنابراین با توجه به تنوع و گستردگی محصولات و برندهای ارائه شده در ایده آل امروز از یک طرف و توانایی این شرکت در ارائه بیشترین تخفیف ها همراه با گارانتی اصلی شرکت های تولید کننده ، شما می توانید کلیه تجهیزات مورد نیاز تهویه مطبوع،گرمایشی و موتورخانه ، تجهیزات کنترل ، استخر،سونا و جکوزی  و ... خود ، از برندهای مختلف را بصورت یکجا از شرکت ایده آل امروز تهیه نموده و خود را از دردسر های تماس و پیگیری با فروشندگان مختلف معاف نمایید .
برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید تلفن :02177502371
تهران - خیابان بهار جنوبی - کوچه آصف وزیری - پلاک 1 - واحد 10


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه گرمایشی - سرمایشی