آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

تابلو تبلیغاتی استرابورد

افزودن به علاقه مندی
استرابرد را میتوان به عنوان یکی از جدیدترین سازه ها در عرصه تبلیغات شهری و برای نصب بنرهای تبلیغاتی معرفی نمود,تابلو تبلیغاتی استرابورد باتوجه به متفاوت بودن نحوه نصب بنر و نگهداری نصب بنر تبلیغاتی توانسته جایگاه خود را در عرصه تبلیغات شهری باز کند.تابلو تبلیغاتی استرابورد،استرابرد میتواند بنرهای تبلیغاتی در سایزهای 2.80متر در 3.80متر را به بهترین شکل اکران کند. استرابورد،استرابرد دارای فک بالای ثابت میباشد و تنها فک پائین این تابلو تبلیغاتی متحرک است که میتوان بوسیله آن بنر تبلیغاتی را برروی آن محکم،صاف و ثابت کرد.از سایر پایه های نصب بنر در محیط شهری سازه استرابرد،استرابرد تنها سازه ای است که بنر تبلیغاتی را علاوه بر جهت های بالا و پایین ،بنر را هم از طرفین چپ و راست کشیده و کنترل میکند،که باعث میشود که بنر تبلیغاتی صاف و بدون چین خوردگی باشد،تابلو استرابورد،استرابرد در چند تیپ مختلف با سایزهای مختلف عرضه میگردد. که میتوان به ارتفاع ساده و نوع رنگ و گارانتی ساده و سایر موارد اشاره کرد. استرابورد به عنوان پایه بنر بسیاری از نیازهای یک سازه ی پیشرفته تبلیغات شهری را اجابت میکند.استرابورد،استرابرد تبلیغاتی به عنوان یک بیلبورد استراتژیک توانایی سریع و با کیفیت نصب بنر در نقاط پرتراکم شهری را داراست و می تواند حس یک بیلبورد حرفه ای را بیننده و فضای شهری القاء کند.نصب بنر پایه نصب بنر و محلی برای نصب بنر یکی از بزرگترین دغدغه های سازمانهای و ارگنهای دولتی میباشد که باتوجه به مشکلات نصب و برپایی داربست های منسوخ قدیمی و ناهنجاری بصری که ایجاد میکند،نمیتواند نیاز مربوطه را ارضاء کند.به همین دلیل انعکاس سبز سازه ی تبلیغاتی استرابورد پایه استرابورد،استرابرد را برای نصب بنرهای ملی و مذهبی این سازمان ها ارائه کرده و در دسته بندی های مختلف از لحاظ قیمت عرضه میکند.استرابورد،استرابرد پایه تبلیغاتی متفاوت و شکیل عرصه مبلمان شهری است که بهترین پایه نصب بنر میباشد.استرابورد،استرابرد تبلیغاتی بهترین جایگزین روشهای قدیمی نصب بنر استرابورد،استرابرد است.
عضو جدید در حوزه رسانه محیطی می باشد که برای اولین بار در کشور در شهر تهران رونمایی شد. این سازه که نوعی استند ایستاده تبلیغاتی است به عبارتی نسل جدید سازه های بادبانی و پرتابل های ایستاده قدیمی است که از چندین سال پیش توسط شهرداری ها جهت اکران های فرهنگی و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرد.استرابورد سازه ای است که نقایص و ایرادات نسل های قبلی خود را برطرف کرده و ایستایی خوبی در مقابل باد دارد.
بدلیل استقبال زیاد از این سازه در شهر تهران به تازگی در شهر شیراز اجرا شد و احتمال خیلی زیاد شاهد ورود آن به سایر شهرهای ایران خواهیم بود.
استرابورد جدیدترین سازه های تبلیغاتی استورابرد است که با نگاهی نو به این عرصه طراحی شده. استرابورد دارای یک استراکچر ثابت است. استرابورد قابلیت اکران بنر در سایز ۳۰۰ در ۴۰۰ را دارد. استرابورد سازه ای شکیل و با صلابت
تولید و فروش استرابورد با شرایط ویژه فصلی
تولید و فروش استرابورد با تعداد نا محدود
تولید و فروش استرابورد با شرایط ویژه و بدون محدودیت
تولید کننده و فروشنده اصلی استرا بورد، تنها با یک تماس از کارگاه ما دیدن نمایید. تولید استرابورد با بهترین کیفیت تولید در کلاس های مختلف
تولید و فروش استرابورد بدون محدودیت در تعداد و تحویل در اسرع وقت
تولید و فروش استرابورد، اولین تولید کننده استرابورد، قیمت مناسب، کیفیت بالا
از کارگاه و خط تولید ما دیدن نمایید و برای خرید استرابورد بدون واسطه و دلال تماس بگیرید
استرابورد سازه ای متفاوت با طراحی متفاوت- استرابورد با کیفیت را از ما بخواهید
میتوانید برای خرید بهترین استرابورد از مشتری های فراوان ما در سراسر کشور استعلام کنید
استرابورد با ۵ سال گارانتی – تولید اختصاصی تابلوهای تبلیغاتی استرابورد – استرابورد با بالاترین کیفیت
شماره موبایل:09124249329
شماره دفتر :02144184696
www.establigh.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی