آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

بیمه آتش سوزی نقد -بیمه آتش سوزی اقساط

افزودن به علاقه مندی
mahsa esfandiari
09122356152 - 88886060
تهران
‪یکشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۵‬
5 بار
مشاوره و صدور و کارشناسی انواع بیمه نامه در کوتاه ترین زمان و تحویل بیمه نامه در محل ، با بهترین شرایط نمایندگی درجه یک اسفندیاری مقدم کد5075 نشانی:تهران ضلع شمال شرقی چهارراه جهان کودک(آفریقا)پلاک35 طبقه اول
تلفن:88886060-09122356152
بیمه آتش سوزی ،تامین خسارت و جبران زیان های مالی و مادی است که بر اثر وقوع خطر آتش سوزی به اموال و دارائی های منقول و یا غیرمنقول بیمه گذار اعم از حقیقی یا حقوقی وارد می شود.بنابراین در بیمه آتش سوزی ،خسارت های مالی مورد تامین قرار می گیرند
رشته های بیمه آتش سوزی واحهای مسکونی بر 5 زیر رشته می باشد:
1- معمولی منازل مسکونی :بیمه گذار واحد مسکونی ،علاوه بر خطرهای حریق ،انفجار وصاعقه در برابر کلیه خطرهای اضافی که گفته شد با سرمایه دلخواه و به قیمت روز تحت پوشش قرار می گیرد و حق سالانه آن با توجه به ارزش ساختمان و اثاث منزل و خطرهای بیمه شده محاسبه خواهد شد.
2-طرح جامع خانه و خانواده:به عنوان یک پوشش جامع ،کلیه مخاطرات ممکن در فضای مسکونی را تحت پوشش قرار می دهد.
3-مسکونی طرح همگانی:خطرهای ناشی از آتش سوزی ،انفجار، صاعقه و سیل تحت پوشش قرار گرفته و حق بیمه سالانه آن با توجه به ارزش واحد مسکونی بدست می آید.
4- مسکونی با طرح زلزله : با توجه به زلزله خیز بودن مناطق مختلف کشور، مشتری با پرداخت حق بیمه از پیش تعریف شده ای ،منزل و اثاث خود را در مقابل خطرات آتش سوزی ،انفجار ، صاعقه،سیل و زلزله بیمه می نماید.
5-طرح مهر:بیمه گر ،بیمه گذار را در مقابل خطراتی چون آصا(آتش سوزی ،صاعقه،وانفجار)شخص ثالث و همسایگان ،غرامت فوت و هزینه های پزشکی بیمه می نماید.
6-بیمه آتش سوزی مراکز صنعتی
7-بیمه آتش سوزی مراکز غیر صنعتی


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی