آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

بهترین نکات درباه ویزای شینگن ایتالیا

افزودن به علاقه مندی
کشور ایتالیا از شمال با فرانسه , اتریش و سویس و تا جنوب مانند شبه جزیره کشیده شده است.جمعیت ایتالیا ۶۰ میلیون نفر و ششمین کشور پر جمعیت اروپا می باشد. واحد پول این کشور یورو و زبان رسمی آن ایتالیایی است. در آخـــر بایـــد بـــه ایـــن نکتـــه اشـــاره کـــرد کـــه ایتالیـــا ســـطح ســـواد بالایـــی دارد. ۹۰ درصد مردم ایتالیا مسیحی کاتولیک هستند و بقیه مردم یهودی و مسلمان هستند.
نکات مهم
توجه : کلیه مراجعین هنگام درخواست روادید ، نوع http://sitevisa.com/ درخواستی را دقیقا قید نمایند، فرم ویزا ی شینگن را خوانا و بدون خط خوردگی پر نمایند. روادید شینگن باید از کشوری که مقصد اصلی مسافر است صادر شود.
توجه : فقط افرادی که دارای دعوتنامه از شرکتها ، موسسات دولتی و خصوصی یا اشخاص حقیقی مقیم ایتالیا می باشند می توانند ، جهت اخذhttp://sitevisa.com/schengen-visas-italy/ به این کنسولگری مراجعه نمایند . جهت مصاحبه می توانید هر روز به جز جمعه و شنبه – از ساعت ۸.۳۰ الی ۱۱ به سفارت مراجعه نمایید.
تذکر : داشتن روادید تردد فرودگاهی برای ایتالیا الزامی است و افرادی که قصد عبور از یکی از فرودگاههای ایتالیا را دارند ، حتی برای توقف چند ساعته ، باید قبلا روادید تردد را از کنسولگری ایتالیا کسب کرده باشند.
افرادی که دارای اجازه اقامت معتبر ، صادره از یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و یا فضای اقتصادی اروپا هستند و نیز دارندگان اجازه اقامت ایالات متحده آمریکا و کشور کانادا از قانون فوق مستثنی هستند.
منیع:http://sitevisa.com/


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی