آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

بلیچینگ دندان

افزودن به علاقه مندی
سفید کردن دندانها یا بلیچینگ درمانی است که در آن بد رنگیها و رنگدانه هایی که به مرور زمان باعث تغییر رنگ دندانها شده و حتی بعضی بد رنگیهای ژنتیکی را بر طرف نموده ودندانهایی سفید و زیبا را به شما هدیه میکند.



راههای سفید کردن دندان ها
ماده اصلی سفیدکننده دندانها باعث اکسید شدن رنگدانه های رسوب کرده بین هرمهای مینایی شده و آنها را از بین میبرد. به مرور زمان این ماده به قسمتهای زیرین مینا در عاج نفوذ میکند و رنگ آن را روشنتر کرده و باعث سفید شدن دندان میشود . دو روش کلی برای سفید کردن دندان ها یا بلبچینگ وجود دارد.

۱. بلیچینگ در خانه (home bleaching): در این روش دندانپزشک شما در یک جلسه از فک بالا و پایین شما قالبگیری
میکند و در جلسه بعد یک جفت تری شفاف به شما تحویل داده میشود. که به اندازه میزان موادی که لازم است روی دندانهای شما بماند تا سفید شود بین دندانها و تری فضا تعبیه شده است. در این جلسه ماده لازم جهت بلیچینگ در خانه به شما داده میشود.

۲٫ روش سفید کردن دندانها در مطب (office bleaching):
در این روش نیز با استفاده از مواد مخصوص از لثه ها محافظت میشود،
سپس مواد سفید کننده با غلظت بالا بر روی دندانها گذاشته میشود . ماده موثره بعضی از این مواد به صورت شیمیایی فعال میشود، بعضی با نور و بعضی با گرما. و فرق چندانی بین آنها وجود ندارد.
آدرس: تهران، سعادت آباد بین چهارراه سرو و بوستان (کتاب) روبروی بانک پارسیان پلاک ۱۱۹ ، واحد ۲
تلفن: 22140586


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی