آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

بلیط خارجی

افزودن به علاقه مندی
شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سام سیر با مالکیت خصوصی در سال 1383 (2004) در تهران تاسیس گردید. بنیانگذاران این مجموعه به واسطه علاقه مندی به جهانگردی و اکتشاف با دانش گسترده در این حوزه از ابتدای کار در تلاش بوده اند خدماتی منحصربه فرد و با استانداردهای جهانی به مردم عزیزمان ارائه نمایند، در حقیقت بزرگترین دغدغه ما ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری با بهترین کیفیت است.


«یکی از لذت بخش ترین قسمت های کار ما مشاهده رضایتمندی و خوشنودی مجموعه بزرگ مشتریان از خدماتمان و اعتماد آنها در تکرار لذت سفر با سام سیر است.»


این شرکت از بدو تاسیس،تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مسافرتی جامع و متنوع مطابق با نیاز روز جهانی در صنعت گردشگری بکار بسته است. از جمله این تلاش ها می توان راه اندازی سامانه خرید اینترنتی بلیط هوایپما داخلی و بلیط هواپیمای خارجی را نام برد. سامانه خرید آنلاین بلیط و تور سام سیر از جامع ترین سایت های خرید آنلاین و خدمات گردشگری برای تمامی مقاصد در دنیا می باشد. این سامانه در تلاش است، با تجمیع تمامی ایرلاین های مختلف و متنوع و داخلی و خارجی و همین طور تامین کنندگان آنلاین هتل و سایر خدمات آنلاین (ترانسفر، گشت های تفریحی، اجاره ماشین در خارج از کشور، بیمه مسافرتی و ... ) در یک سایت، خدمات مطلوب تر و با کیفیت تر و با نرخ مناسب و رقابتی عرضه کند. این سامانه در بخش فروش آنلاین بلیط های هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی با تمامی خطوط هوایی فعال در مقاصد داخلی از جمله مشهد، کیش، اهواز، شیراز و ... و مقاصد خارجی از جمله استانبول، آنتالیا، دبی، کوالالامپور، باکو، تفلیس، پوکت، پاتایا، بانکوک و ... سعی در جلب رضایت مشتریان خود در زمینه خدمات آنلاین را فراهم کند. سام سیر بر پایه ارائه خدماتی با کیفیت بالا و جزئی نگری به نیاز مشتری نهاد شده است. هم اکنون برنامه های مسافرتی و گردشگری جهت بسیاری از جاذبه های طبیعی و فرهنگی جهان در آژانس هواپیمایی ما ارائه می گردد. سام سیر مهارتی تخصصی در زمینه سفرهای سیاحتی به آفریقا، استرالیا، جزایر کارائیب، اروپا، آسیای جنوب شرقی، هند، آمریکای لاتین و اخذ ویزا دارد و خدمات گسترده ای در زمینه برگزاری تورهای بین المللی و تخصصی نمایشگاهی ارائه می نماید. این آژانس، با داشتن سابقه در زمینه چارتر کردن صندلی پروازهای ایرلاین های معتبر بین المللی نظیر امارات، قطر، ترکیش، اطلس جت، آلیتالیا و ... و ایرلاین های معتبر داخلی نظیر ماهان، ایران ایر و ... به صورت مستقیم توانایی ارائه پروازهای چارتر معتبر را دارا می باشد و همینطور در زمینه ارائه انواع تورهای گروهی و انفرادی به عنوان یکی از آژانس های ممتاز با داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره، فروش، رزرواسیون و همینطور تور لیدرهای مجرب در تمامی مسیرهای تورهای گروهی در این زمینه، مطرح می باشد. این آژانس همچنین کارشناسانی مجرب در زمینه ارائه خدمات فروش بلیط قطار داخلی ایران و بلیط قطار اروپایی و سایر کشورهای خارج از ایران، به کار گرفته است.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی