آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

برگزاري دوره هاي آموزشي مرتبط با سلامت ، ايمني و محيط زيست (HSE)

افزودن به علاقه مندی
شرکت سلامت ايمن محيط آريا (HSE ARYA) ، با بهره گيري از اساتيد مجرب و با سابقه دوره هاي آموزشي مرتبط با سلامت، ايمني و محيط زيست (HSE) را با اعطاي مدرک بين المللي از شرکت QAL انگلستان داراي تاييديه از اتحاديه اروپا و همچنين استاندارد ايران برگزار مي نمايد.
لازم به ذكر است اين دوره هاي آموزشي مي تواند به صورت عمومي (طبق تقويم آموزشي شركت) و يا در محل دانشگاه / سازمان / شركت شما برگزار شود. از جمله دوره هاي آموزشي عبارتند از :
- HSE-MS ، OHSAS 18001:2007 ،
ISO 14001:2004 ، Risk Assessment ،
ISO 9001: 2008 ، IMS ،
ISO 13702 و ISO 15544 ، ISO 17776:2000 ، ISO 22000:2005/ HACCP ، HSE PLAN ، اصول ارگونومي در کار، ارزيابي پيامدهاي زيست محيطي EIA ، ايمني در برق ، ايمني در تونل ، اصول ايمني کار در ارتفاع و انواع داربست بندي ، عوامل زيان آور محيط کار ( فيزيکي، شيميايي، بيولوژيکي) و...
- در ضمن اين شركت تخفيف هاي ويژه اي را براي دانشجويان ، اعضاي سايت www.HSEexpert.com، شركت كنندگان قبلي و ثبت نام به تعداد بالا را در نظر گرفته است.
- لازم به ذكر است اين شركت دوره هاي مرتبط با فروش و بازرگاني ، مديريت مشتريان و منابع انساني، ابزارهاي مهندسي کيفيت ، مدلهاي تعالي سازماني و رويکردهاي بهبود ، مديريت فناوري اطلاعات ، مديريت استراتژيک ، ايمني مواد غذايي و کيفيت را نيز برگزار مي نمايد كه در صورت در خواست ليست دوره هاي مذكور ارسال ميگردد.
- خواهشمند است در صورت نياز به ساير دوره هاي آموزشي که در ليست موجود نيست با مسئول آموزش اين شرکت هماهنگي هاي لازم را مبذول داشته تا در اسرع وقت برنامه ريزي هاي لازم جهت برگزاري دوره مربوطه صورت پذيرد.
تلفن : 55425307 - 021 همراه: 09192975791
تلفکس :
سايت : www.HSEEXPERT.com , www.hsearya.com
ايميل : training@HSEARYA.com
Ariatraining@yahoo.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی