آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

برش سریع مواد KTC-100EH

افزودن به علاقه مندی
جهت رضایت و برآورده کردن نیاز صنعتگران، شرکت KENTAI با نوآوری و کیفیت بالا اقدام به ساخت ماشین برش سریع مواد با سرعت فوق العاده بالا کرده است.
بهترین مشخصه ماشین برش سریع مواد KTC-100EH سرعتبرش فوق العاده آن بوده که نیاز صنعت تولید انبوه رااز ماشین آلات برش قدیمی اعم از اره نواری و اره لنگگ برطرف می سازد.

با استفاده از اره های FERRO MAXبرش سرد شرکت KANEFUSA دستگاه برش سریع مواد KTC-100EH توانایی برش مواد با متریال S45C با قطر OD. 70 mm را فقط در ۷.۷ ثانیه دارا می باشد.

ماشین برش مواد KTC-100EH دستگاهی کاملا اتوماتیک است و سایز کاری آن از ۱۰ میلیمتر تا ۱۰۰ میلیمتر برای مواد گرد می باشد.

محور اره دستگاه توسط سرو موتورMitsubishi j4 AC وگیربکس توسط موتور ۱HP TUTANG. هدایت می شود این باعث می شود که صدای فرایندبرش بسیار کم بوده و دستگاه با ثبات کار کند. در دورهای سرعت کم، گشتاور کاملا ثابت می ماند.

علاوه بر این، سیستم پنوماتیک FESTO با سیستم تشخیص فشار هوا مانع از آسیب دیدن اره می گردد.

برای سیستم (GFC (GRIPPER FEED CARRIAGE نیز سروو موتورMitsubishi J4 AM به کار گرفته شده است، دقت بال اسکرو دستگاه برش، c5 است که خطا در طول ۳۰۰ میلیمتر ۰٫۰۱۸ میلی متر در حالت اتوماتیک می باشد.
علاوه بر ماشین برش سریع مواد KTC-100EH ، شرکت کنتای دستگاه های برش مواد در مدل های KTC-150SP ,KTC-130SP ,KTC-70EH را نیز در لیست محصولات خود دارد که سایز کاری آنها متفاوت بوده و مشتری می تواند بر اساس نیاز خود اقدام به خرید دستگاه نماید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ماشین آلات (گوناگون)