آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

برس -فرچه -برس صنعتی0-فرچه صنعتی

افزودن به علاقه مندی
شرکت پاسارگاد تولید کننده برس و فرچه صنعتی در انواع و اندازه های مختلف مورد نیاز صنایع مختلف از سال 1374 تا کنون می باشد. این شرکت با استفاده از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد، بهترین عرضه را در صنعت داراست. شرکت ما به علت با کیفیت بودن تولیدات دارای لوح های تشویقی مختلف از سوی صنایع مختلف می باشد. برس های ساخت شرکت برس صنعت پاسارگاد مورد استفاده در صنایع مختلف اعم از صنعت ساخت و تولید شیشه های خودرو و شیشه های دو جداره ساختمان،صنعت فرش و موکت، صنایع ساختمان، دستگاه سورتینگ میوه، دستگاههای واکس کفش، دستگاههای جاروی نظافتی، دستگاه های بسته بندی، صنایع کاشی وسرامیک ، صنعت سنگ، چرم، پوشال سازی و... می باشد.
برس و فرچه های تولیدی ما در شش گروه، برس های سیلندری، برس روتاری، برس دیسکی، برس نواری، برس تسمه ای و برس تخت دسته بندی شده اند.هدف اصلی ما جلب رضایت مشتریان عزیز با تولید محصولات با کیفیت می باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ماشین آلات صنعتی