آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اینترنت اختصاصی متقارن در صفادشت

افزودن به علاقه مندی
قابل توجه مدیران محترم کارخانه های صنعتی
بزرگترین ارائه دهنده پهنای باند اینترنت و انواع پهنای باندهای ارتباطی جهت شبکه های خصوصی و ارتباط بین شعب در منطقه پوششی غرب استان تهران با گارانتی اتصال به شبکه 99.9 درصد و پشتیبانی 24 ساعته ، 7 روز هفته و با قابلیت ارائه گراف از طریق وب سایت http://monitor .pcomtelecom.net
مناطق تحت پوشش:از کیلومتر 4 جاده مخصوص تا پل فردیس و جاده قدیم ، شهریارو حومه، شهرک صنعتی صفادشت، گلگون،سیمین دشت،پرند، نصیرآباد،شمس آباد،زواره ای ،ماهدشت، هشتگرد،بهارستان،کردان ،نظرآباد،سپهر،شهرستان رباط کریم و حومه،اسلامشهر و حومه،جاده ساوه و ....
این شرکت دارای مجوز از سازمان تنظیم و مقررات رادیویی می باشد و همچنین سایت های ارائه دهنده سرویس متعدد در غرب استان تهران مجهز به سیستم UPS و ژنراتور جهت برق اضطراری ،لینک های Point To Point با ظرفیت پهنای باند بالا جهت ارتباط بین سایت ها می باشد.
یکی از رزومه های این شرکت ارائه پهنای باند متقارن اینترنت به دانشگاههای آزاد اسلامی مستقر در غرب استان تهران و همچنین به شعب مختلف برند های صنعتی معتبر می باشد.
جهت ارائه مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره 88175459 و آدرس ایمیل su@pcomtelecom.net ارتباط برقرار نمایید.
www.pcomtelecom.net


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی