آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ایران کانکس

افزودن به علاقه مندی
به نام یزدان

آیا تا به حال به مدت زمان ساخت یک ساختمان ساده فکر کرده اید و یا می دانید برای ساخت یک ساختمان ساده حداقل 1 سال زمان نیاز است؟ به مسائل زیست محیطی آن چطور؟ چقدر مصالح و مواد معدنی نیاز خواهد بود که یک ساختمان کامل شود؟ این مسائل را در نظر داشته باشید:

ساختمان های زیبایی که با سنگ های گران بها تزئین می شوند بعد از 30-20 سال دیگر آن ساختمان ها کلنگی به حساب می آیند، کوه ها و معادن از سنگ ها خالی شده اند و سنگ هایی که خرد می شوند و از بین می روند و دگر نه کوهی باقی مانده و نه نمایی ... .

چه زیباست که ما بتوانیم این مشکلات و مسائل را تا حد امکان کم کنیم و به آن فکر کنیم.

شرکت ایران کانکس ( کنعان کانکس ایرانیان ) پس از ثبت در سال 1385 به طور همزمان وارد عرصه تولید کشور شده و با تجاربی ارزشمند در این زمینه و مدیریت یکپارچه IMS و سیستم کنترل کیفیت QMS بر آن شد که در حفظ منابع طبیعی و مشکلات زمانی و جابجایی یک سازه کوشا باشد و با اجرای پروژه های گوناگون در تولید سازه های مهندسی، نگهبانی، اقامتی، ویلایی و انواع سفارشات پیش ساخته کوچک و بزرگ ادارات و شرکت های بزرگ دولتی، خصوصی، پالایشگاه ها آمادگی خود را جهت ارائه محصولات و خدمات به شما هم میهنان گرامی اعلام داشته است. ما به حمایت شما از تولید ملی احترام می گذاریم و به پاس آن محصول با کیفیت را در اختیار شما می گذاریم.

مفتخریم که از گذشته در جریان پروژه های مختلف نفتی، عمرانی، راهسازی، ساختمانی و ویلایی تا آخرین قدم همراه مشتریان عزیزمان بوده ایم.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی