آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اپراتور پیام صوتی نوانک

افزودن به علاقه مندی
اپراتور پیام صوتی نوانک سرویسی تحت وب است، که از طریق پنل اینترنتی و با استفاده از زیر ساخت های مخابراتی امکان ارسال پیام به صورت صوتی در مقیاس انبوه را بر روی خطوط ثابت و تلفن های همراه فراهم می آورد.

امکانات سیستم نوانک:

1 - دفترچه تلفن پیشرفته: از این به بعد می توانید فهرستی کامل از کلیه افرادی که با ایشان در ارتباط هستید را تهیه کنید و داخل دفترچه ی تلفن پیشرفته ی نوانک ذخیره کنید تا در هر زمان که به آن اطلاعات نیاز داشتید با چند کلیک ساده اطلاعاتشان را مشاهده کنید .ضمن اینکه می توانید اطلاعات افرادی که در دفترچه تلفن ذخیره شدند را دسته بندی کنید ( بر حسب مشتریان ممتاز ، طلایی یا مشتریان خوش حساب و ... ) که بنا به نوع نیازی که وجود داشت به آن افراد پیام صوتی ارسال کنید.

2- ارسال پیام صوتی در کوتاه ترین زمان : با نوانک می توانید در هر لحظه به هزاران نفر پیام صوتی بفرستید و مطمئن باشد که در سریعترین زمان ممکن همه ی پیام ها به دست تمامی مخاطبین میرسد و می توانید زمان ارزشمندتان را صرف کارهای دیگری کنید.

3-زمان بندی در ارسال : با نوانک این امکان را دارید که از این لحظه تا یک سال آینده زمان بندی ارسال ها را به سیستم دهید تا در زمان مشخص برای افراد دلخواه پیام صوتی مربوط به خودشان ارسال و پخش شود.

4-گزارش گیری کامل : نوانک بلافاصله بعد از هر ارسال به شما گزارش می دهد که کدام یک از افرادی که برایشان پیام ارسال شده چه مقدار یا چند ثانیه از پیام را شنیده اند ، همچنین در صورتی که فردی پیام را دریافت نکرده باشه علت عدم دریافت را نیز به شما خواهد گفت ( مشغول ، عدم دسترس ، بیپاسخ )

5-فهرست کامل بانکهای مناطق و مشاغل : قصد انجام تبلیغات را دارید اما نمی دانید که از کجا و به چه شکل این کار را شروع کنید ؟ نگران نباشید ، برای اینکار ما می توانیم کل شماره تلفن های مناطق کشور و کل شماره تلفن های مشاغل کشور را در اختیارتان قرار دهیم.

6- تکرار ارسال بصورت خودکار : اگر خبر مهمی دارید که قرار است به مخاطبینتان اطلاع داده شود ، میتوانید از طریق این سیستم برای تمامی افراد که در مرحله ی اول پیام ارسالی را نشنیده اند بصورت خودکار برای بار دوم یا حتی سوم ارسال داشته باشید و مطمئن شوید که پیام شما به دست آن افراد رسیده است.

7-نظر سنجی : تعداد مخاطبین زیادی دارید اما نمی دانید بصورت واقعی چند نفرشان تمایل به استفاده از کالا یا خدمات شما دارند؟ خیلی راحت ، می توانید به افراد پیام صوتی ارسال کنید و از آنها در هنگام پخش فایل صوتی نظر سنجی کنید و بخواهید تا با وارد کردن یک عدد خاص ( به عنوان مثال عدد 2 ) نظرشان را نسبت به پیشنهادتان اعلام کنند.

8 – استودیو ضبط صدا : مطمئنا تمایل دارید تا تبلیغات صوتی به همراه صدای جذاب داشته باشید...برای اینکار می توانید از گوینده های حرفه ای و استودیو ضبط صدای نوانک استفاده کنید.

9- ارسال های هوشمند : نوانک میتواند در زمان های خاص که افراد انتظارش را ندارند ماندد روز تولد ، سالگرد ازدواج یا اعیاد و مناسبت ها با افراد تماس بگیرد و شگفت زده اشان کند.

10-امکان لینک به سایر نرم افزارها و اپلیکیشن ها : این سیستم قابلیت اتصال به تمامی نرم افزارها ، وبسایت ها و اپلیکیشن ها را به شما می دهد و می توانید از تمامی امکانات نوانک در سیستم کاری خودتان نیز بهره مند شوید.

11-پیگیری خودکار مشتریان : احتمالا به این موضوع فکر کرده اید که چرا یک مشتری یک بار خریدی را انجام می دهد یا برای دریافت خدمات تماس می گیرد اما بعد از مدتی دیگر خبری از آنها نیست؟ یک دلیل ساده و مهم این است که پیگیری مشتریان انجام نمی گیرد .نوانک میتواند طبق زمان بندی که برایش تعریف می شود با تک تک افراد تماس بگیرد و پیگیری کارهای مربوطه را انجام دهد.

12 –رضایت سنجی : با توجه به رقابت فشرده ای که بین بنگاههای اقتصادی جهت جذب مشتریان جدید وجود دارد ، وجه تمایز همه ی آنها میتواند میزان رضایتمندی مراجعین و مشتریان باشد.نوانک می تواند بعد از دریافت خدمات یا فروش محصول با مشتریان تماس بگیرد و و نظر آنها را در رابطه با خدمات ارائه شده جویا شود.

13-آواخوان: نوانک ابزار پیش رفته ای را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید با آن هر متن فارسی یا انگلیسی را با گوینده آقا و خانم تبدیل به فایل صوتی کنید و برای اطلاع رسانی ها و غیره از آن استفاده کنید.

14 –otp : چند درصد از مشتریان شما به دلیل دریافت نکردن کد فعالسازی در هنگام ورود به سایت یا اپلیکیشن از دست رفته اند؟ نوانک می تواند از طریق سرویس one time password رمز عبور یکبار مصرف را مشابه با سایت گوگل یا تلگرام تولید کند و بدون هیچ نوع بلاکی و از طریق تماس صوتی به افراد اعلام کند تا آنها به راحتی اقدام به ثبت نام کنند.

15-کمپین های بازاریابی : جدیدترین نتایج اثر بخشی تبلیغات نشان دهنده ی بازدهی 10 تا 15 درصدی روش های سنتی تبلیغات است ، اما نوانک به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغات آنلاین تا 90 درصد نتیجه بخش بوده و می توانید از کمپین های بازاریابی به نحو اثر بخشی استفاده کنید.

16-ارسال پیام صوتی با پیش شماره ی تمامی شهرهای ایران : گستردگی کار نوانک موجب شده تا امکان ارسال پیام از پیش شماره ی تمامی استانهای کشور فراهم شود و این قدم مهمی در هر چه اثر بخش تر کردن پیام های صوتی کاربران خواهد بود.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی