آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اوژن کیمیاگرفضا

افزودن به علاقه مندی
اوژن کیمیاگر فضا
شرکت اوژن سیستم جهان به منظور ارائه جدیدترین سیستمهای نگهداری کالا و اسناد توسط جمعی از مخترعین کشور که دارای تحصیلات عالیه در معتبرترین دانشگاه های ایران و جهان می‌باشند تاسیس گردید.
موسسین جوان شرکت اوژن سیستم جهان با پشتوانه نزدیک به 50 سال تجربه به دنبال ایجاد پویایی و تحرک در صنعت نگهداری کالا و اسناد بوده و تلاش دارند تا با ارائه جدیدترین تکنولوژی ها و آخرین دستاوردهای روز دنیا ، فاصله موجود بین کشور عزیزمان ایران و کشورهای پیشرفته در این زمینه را از بین ببرند.
شرکت اوژن سیستم جهان، بر اساس سند چشم انداز خود در نظر دارد که به برترین شرکت در صنعت نگهداری اسناد و کالا در ایران تبدیل شده و با صادرات به کشورهای منطقه گامهای موثری را برای تبدیل شدن به یک برند جهانی بردارد.
ماموریت شرکت اوژن، ارائه مشاوره و اجرای راهکارهای خلاقانه برای نگهداری کالا و اسناد به منظور ارتقاء بهره- وری، با درنظر گرفتن ایمنی و سلامت مشتریان مبتنی بر دانش و تکنولوژی روز دنیا می‌باشد.
در همین راستا،شرکت اوژن سیستم جهان با تجهیز کارخانه‌ای به مساحت حدود 10000 متر مربع در شهرک صنعتی اشتهارد ،بزرگترین شهرک صنعتی ایران و ایجاد واحد R&D سعی نموده تا سریعا راه‌های رسیدن به اهداف خود را هموار نماید .
امروزه یکی از دغدغه های بسیاری از شرکتها و سازمانها ، کمبود فضای کافی برای نگهداری کالا ها و اسناد می باشد . شرکت اوژن سیستم جهان" اوژن کیمیاگر فضا "به منظور پاسخگویی به این نیاز نسبت به تولید محصولاتی مطابق با تکنولوژی روز دنیا اقدام نموده است .
شرکت اوژن تولید کننده انواع قفسه های ثابت : کتابخانه ای ، فروشگاهی و...... ، قفسه های متحرک : مجری ، دوار ، ریلی مکانیکی ، ریلی برقی و ریلی اتوماتیک و قفسه های انبار : پانل راک ، پالت راک ، خود راهرو ، کانتی لور و ..... بوده
ولی در راستای سند چشم انداز خود نسبت به تولید محصولاتی جدید ( برای اولین بار در ایران و خاور میانه ) اقدام نموده است که از جمله این محصولات میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
• تولید قفسه فوق سبک محصول مشترک ایران و ایتالیا
• تولید قفسه های بایگانی تمام اتوماتیک
• ساخت قفسه های بایگانی متحرک آنتی باکتریال ویژه بیمارستانها
• قفسه های انبار متحرک Mobile Rack
• قفسه های انبار Push Back
• تولید محصولات تخصصی و خاص با توجه به نیاز مشتریان
این محصولات حاصل تلاش شبانه روزی تیم R&D شرکت بوده که با بکارگیری راهکارهای خلاقانه ، پاسخگوی نیاز سازمانهای مختلف بوده اند .
شرکت اوژن با تشکیل تیم کارشناسی قوی و کارکنانی متعهد و متخصص ، آمادگی دارد تا با ارائه مشاوره رایگان به مشتریان خود آنها را در انتخاب مناسب ترین راهکار برای نگهداری انواع کالا و اسناد یاری نماید .
خدماتی که توسط شرکت اوژن ارائه می شوند به شرح زیر می باشند :
• مشاوره و اجرای جدیدترین سیستم های بایگانی و قفسه بندی انبار با در نظر گرفتن معیارهای ایمنی و سلامت مشتریان
• مشاوره و اجرای شرایط محیطی استاندارد برای نگهداری کالا و اسناد
• مشاوره در خصوص ارتقاء سلامت و ایمنی کارکنان
• تبدیل بایگانی سنتی ( کاغذی ) به بایگانی دیجیتال

شرکت اوژن سیستم جهان دارای گواهینامه ایزو 9001 کیفیت از شرکت ITC انگلستان میباشد و در راستای احترام به حقوق و رضایت مندی مشتریان این شرکت در حال طی نمودن مراحل در یافت ایزو 10002 می باشد .
شرکت اوژن تا کنون با بسیاری از سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی نظیر نهاد ریاست جمهوری ، شرکت نفتی تهران جنوب ، شرکت ملی نفت ایران ، شرکت فولاد خوزستان ، شرکت ویستا بست ، سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان و.... همکاری داشته و بهترین راهکار ها را ارائه و اجرا نموده که موجب گردیده تمامی نیازهای این سازمانها در این بخش مرتفع گردد و دارای تاییدیه و تقدیر نامه های مختلفی از سازمانهای مذکور می باشد .

آدرس:خ شریعتی، بالاتر از پل رومی ، نبش بن بست میترا پلاک 2 طبقه 4 واحد7
تلفن: 27-88539826 - 22393840
فکس: 22395270
www.ozhanco.com
ایمیل: marketing@ozhanco.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی