آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اولین دوره جامع آموزش طراحی و برنامه نویسی وب

افزودن به علاقه مندی

پیشگامان توسعه انفورماتیک



مبتکر اولین دوره جامع آموزش طراحی و برنامه نویسی وب و برگزار کننده موفق ترین دوره جامع آموزش طراحی سایت با بیش از ۸ سال سابقه درخشان (از سال ۱۳۸۶)



ده ها و شاید صد ها دوره با عناوین مشابه وجود داشته و دارد لیکن هیچ یک دارای ویژگی هایی که بتواند پاسخگوی نیاز علاقه مندان باشد نبوده است. باید توجه داشت مباحث لازم برای کسب مهارت و دانش طراحی و پیاده سازی پروژه های تحت وب، بسیار گسترده و در عین حال پیوسته هستند. دانشجو نمی تواند با شرکت در دوره های متعدد با مدرسان متفاوت و اهداف گوناگون چنین گستره ای از علوم را فرا گیرد. همچنین بسیاری از دوره هایی که ظاهراً مربوط به وب به نظر می رسند چیزی جز یک سری تئوری تاریخ گذشته نیستند. متأسفانه باید اذعان کنیم برخی از مدرسان نیز دارای دانش و تجربه کافی و به روز برای تدریس چنین مباحث پویایی نیستند.



به همین سبب پیشگامان توسعه انفورماتیک از سال ۱۳۸۶ دوره ای را تحت عنوان دوره جامع آموزش طراحی و برنامه نویسی وب تدوین نمود که دارای دو هدف زیر است.



* دانشجو پس از گذراندن دوره بتواند پروژه های متوسط و متداول را به تنهایی طراحی و پیاده سازی نماید.

* دانشجو پس از اتمام دوره روش توسعه دانش خود را آموخته باشد و بتواند بدون شرکت در دوره های متعدد دانش خود را به روز نگاه داشته و توسعه دهد.



این دوره که جامع ترین دوره آموزش طراحی و پیاده سازی نرم افزار های تحت وب می باشد به گونه ای برنامه ریزی و تدوین شده است که دانش پژوهان تنها با شرکت در این دوره جامع قادر به طراحی، پیاده سازی و مدیریت پروژه های تحت وب حرفه ای خواهند بود.



طراحی و پیاده سازی یک پروژه تحت وب (به طور مثال یک وب سایت اینترنتی) نیازمند کسب دانش و مهارت های متعددی است و دارای تفاوت های اساسی با شاخه های دیگر توسعه نرم افزار است. آموختن علوم یاد شده به صورت مجزا نه تنها بسیار زمان بر است بلکه در نهایت به نتیجه مطلوب منجر نخواهد شد. سال ها تجربه آموزشی نشان می دهد در این حالت دانشجو به درستی نمی داند چگونه باید از دانشی که آموخته در جهت پیاده سازی پروژه استفاده نماید و به عبارت دیگر نمی داند باید از کجا شروع کند و دارای خلأ های اطلاعاتی متعددی می باشد.



به همین جهت پیشگامان توسعه انفورماتیک دوره جامعی شامل تمامی مباحث اصلی لازم برای تحقق هدف پیش گفته تدوین نموده است. این دوره جامع شامل زیر دوره های متعددی از دانش و فناوری های گوناگون است که تدریس هماهنگ و یکپارچه آن ها نه تنها سبب صرفه جویی فوق العاده ای در زمان می گردد بلکه با حذف خلأ های اطلاعاتی یاد شده سبب می شود دانشجو پس از اتمام دوره تسلط و اعتماد به نفس لازم برای طراحی و پیاده سازی پروژه ها را کسب نماید.



برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره جامع طراحی و برنامه نویسی وب و شرکت در کلاس طراحی سایت به وب سایت پیشگامان توسعه انفورماتیک به نشانی زیر مراجعه نمایید.

https://www.idpco.net

info@idpco.net




آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه آموزش درسی