آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اموزشگاه امیران

افزودن به علاقه مندی
تعریف گواهی نامه بین المللی ICDL چیست؟


International Computer Driving Licence
عنوان دوره: هفت مهارت اصلی کامپیوتـر دوره جامع ICDL 1,2 مدت دوره: 5/1 ماه 50 ساعت
معرفي دوره: گواهينامه كار با كامپيوتر در سطح بين‌المللي – كه در 7 زمينه كاربردي و اساسي كامپيوتر بصورت عملي كار مي‌شود. اين دوره طبق استاندارد بين المللي ICDL و طبق سرفصلهاي سازمان فني حرفه‌اي و سازمان مديريت تدريس مي‌شود كه مورد تأييد كليه سازمانهاي دولتي و ادارات مي‌باشد.

سرفصل (بعضي از مهمترين عناوين دوره ها)
1. مباني كامپيوتر : (اجزاي سخت افزاري سيستم – اجزاي نرم افزاري سيستم – اجزاي ورودي – خروجي – CPU و اجزاي آن – ارگونومي – ويروسها و…)
2. ويندوز –Windows 7 - (ساخت فايل و پوشه – انتقال و ذخيره اطلاعات – دسك تاپ و نوارهاي ابزار و تنظيمات آنها – نصب نرم افزار و …)
3. اينترنت – Internet – (طريقه ساختن كانكشن و ورود به اينترنت – طريقه ساختن ايميل و دريافت و ارسال آن – جستجو – دريافت و ارسال داده ها)
4. ورد – Word-2007 (طريقه تايپ و نامه نگار – درج اشياء و تصاوير و اشكال هندسي – فرمول نويسي و فرمت بندي و قالب بندي – پرينت – صفحه بندي و …)
5. اكسل –-Excel-2007 – (ساخت جدول – فرمول نويسي و محاسبات رياضي روي داده ها – فيلتر گيري اطلاعات – رسم نمودار – درج تصوير و اشياء و…)
6. اكسز – Access-2007 – (ساخت و ايجاد بانك هاي اطلاعاتي – جستجو – مرتب سازي – فيلترگيري اطلاعات – طراحي فرم ها – پياده سازي يك بانك اطلاعاتي …)
7. پاورپوينت- Power Point-2007 – (طراحي و ايجاد اسلايدهاي نمايشي – درج تصاوير و اشياء گرافيكي – ايجاد انيميشن و جلوه‌هاي ويژه و نمايش و …)
نتايج يادگيري: (فراگير پس از پايان دوره مي‌تواند)
كليه كارهاي محوله اداري در زمينه كامپيوتر در هر شركت و يا سازمان دولتي و يا بخش خصوصي را با كامپيوتر بخوبي انجام دهد و با همين سطح دانش كامپيوتر در شرکهاي اينترنتي يا كافي نت‌ها و يا در شركتهاي خدماتي چاپ و انتشارات و يا در شركتهاي مالي و حسابداري و يا شركتهاي فيلم سازي و عكس برداري و يا هر نوع شركتي با هر زمينه كاري مشغول بكار شود و اينكه بصورت خود اشتغالي و با سرمايه‌اي اندك در يكي از زمينه‌هاي آموزشي بالا بصورت اختصاصي مثال دفتر تايپ پايان نامه و جزوات و يا بصورت عام مثل دفتر خدمات كامپيوتري بصورت خود اشتغالي مشغول بكار شود.
مخاطبين: كليه دانش پژوهان و كارجويان پيش نياز: ديپلم متوسطه و آشنائي نسبي با زبان انگليسي

توضيحات: اين دوره طبق سرفصل‌هاي آموزشي معتبر داخلي و بين المللي و در نسخه ICDL ارائه مي شود . ضمناً با مدرک این دوره می توانید از تهسیلات وام مهر استفاده فرمایید.


با ارائه دو مدرک معتبر
1) مدرک داخلی با مجوز آموزش های کارکنان دولت ICT
2) مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای کشور - کارت الکترونیکی مهارت


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه مشاوره آموزشی