آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اقامت ترکیه

افزودن به علاقه مندی
شرکت پارس ترکان
اقامت ترکیه
اخذ اقامت ترکیه
گرفتن اقامت کشور ترکیه بدون ثبت شرکت و خرید ملک
بر خلاف سایر شرکت هایی که اقامت در کشور ترکیه را فقط بواسطه ی ثبت شرکت و خرید ملک در کشور ترکیه میگیرند ، شرکت پارس ترکان با کمترین هزینه ، اقامت یکساله ( وقابل تمدید بصورت نا محدود ) برای متقاضیان با هر ملیتی که هستند گرفته میشود که دیگر الزامی به سرمایه گذاری برای خرید ملک وثبت شرکت برای گرفتن اقامت کشور ترکیه نیست .
مدارک مورد نیاز:
۱- پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
۲- هشت قطعه عکس ۴*۳
۳- بیمه سلامت در کشور ترکیه :
این نوع بیمه مربوط به استفاده ازخدمات درمانی در کشور ترکیه است ( که هزینه های درمان را فوق العاده کم میکند ) و از ماه ۴ میلادی برای گرفتن اقامت این نوع بیمه الزامی است که براساس سن هزینه ی سالیانه بیمه مشخص میشود ( لازم به ذکر است احتیاجی به حضور به اداره ی بیمه و انجام مراحل اداری و …. نیست و همه ی این کارها از سمت شرکت پارس ترکان انجام میشود و هیچ هزینه ای هم نخواهد داشت . )
و همچنین شرکت پارس ترکان برای کلیه متقاضیان این نوع اقامت ، بصورت کاملا رایگان آپارتمان برای اجاره ( در هر منطقه و یا شهر کشور ترکیه با شرایط متقاضی ) پیدا خواهد کرد و نیز افتتاح حساب بانکی شخصی و بصورت ارزی بهمراه اخذ ویزا کارت / مستر کارت را هم انجام خواهد داد .
باورتان را بسازید
ساختن برای ماندن است

متقاضیان میتوانند جهت دریافت خدمات اقامت کشور ترکیه (برای کلیه اعضا خانواده ) بهمراه افتتاح حساب بانکی(بصورت ارزی) در کشور ترکیه با دفتر مرکزی تماس حاصل نمایند .
02147626002
02166627955
02166627919
09126993290
http://parstorkan.com/


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی