آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اسکریپت راه اندازی وب سایت فروش محصولات دیجیتال

افزودن به علاقه مندی
توسط اسکریپت فروش فایل File Seller v6.1، شما می توانید وبسایتی مشابه سایت http://AndroidRef.ir را برای خود داشته باشید و محصولات و فایل های دیجیتالی خود را به فروش برسانید.

این یک فرصت تکرار نشدنی است، با این اسکریپت فروش فایل شما می توانید انواع فایل های دیجیتال خود را به فروش برسانید و برای خود درآمدی خوب کسب کنید، فرصت را از دست ندهید و همین امروز تصمیم خود را بگیرید و فروشگاه محصولات دیجیتالی خود را راه اندازی کنید.

با اسکریپت File Seller شما نیاز به هیچ دانش فنی و یا برنامه نویسی ندارید، پنل مدیریت قدرتمندی که در این پروژه قرار گرفته، همه کارها را برای شما آسان نموده است.

File Seller یک اسکریپت تجاری بر پایه زبان محبوب PHP برای راه اندازی سیستم فروش فایل می باشد. می توان گفت که این پروژه، یک اسکریپت تمام عیار است که می توانید هر نوع فایل دانلودی از جمله قالب و اسکریپت های ویژه و با ارزش خود را برای فروش قرار دهید و یا محصولات رایگان را نیز برای دانلود قرار دهید.

برای جزئیات بیشتر به وبسایت ما مراجعه نمایید.

http://androidref.ir/product/?id=5


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه طراحی سایت