آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

اسکریپت VIP System مخصوص سایت های دانلود, فیلم, موزیک, فروش رام و ...

افزودن به علاقه مندی
VIPSystem یک اسکریپت بسیار قدرتمند در ضمینه راه اندازی سیستم اشتراک VIP میباشد که مناسب انواع سایت های دانلود, فیلم, موزیک, فروش رام موبایل و ... میباشد.
این اسکریپت قابلیت اتصال به بینهایت سرور و هاست دانلود از انواع مختلف ویندوز و لینوکس را دارا می باشد و امکان استفاده از آن روی هاست و سرور های دانلود با وب سرورهای مختلف و متنوع مانند IIS - Apache - Nginx - LiteSpeed و ... به سادگی فراهم میباشد.
این سیستم برپایه فریم ورک اختصاصی با زبان محبوب PHP / MySQL کد نویسی شده است و قابل نصب و استفاده روی انواع هاست های اشتراکی و اختصاصی با پیش نیازهای معمول و رایج می باشد, لازم به ذکر است که این اسکریپت به دلیل حرفه ای بودن کدنویسی بسیار بهینه بوده تجربه استفاده بسیار کاربردی و مطلوبی را برای شما فراهم می سازد.
اسکریپت VIPSystem به صورت چند زبانه با قابلیت تغییر زبان توسط کاربر و بازدید کننده به صورت بسیار ساده بوده و امکان افزودن بینهایت زبان و اتصال به درگاهای مختلف داخلی, خارجی و بین المللی را دارد, لذا میتوانید از این سیستم برای راه اندازی انواع سایت و سیستم های VIP داخلی و خارجی با خیال آسوده استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر : https://miladworkshop.ir/vip


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه طراحی سایت